زمستان همدان بهاری شد

کارشناس هواشناسی همدان گفت: سامانه بارشی همدان را فرا گرفت.

زمستان همدان بهاری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج کارشناس هواشناسی همدان افزود: بررسی و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه بارشی تا حدودی فعال از غرب و شمال غرب به کشور است که بر این اساس از امروز افزایش ابر و به تدریج تا صبح چهارشنبه ، ریزش برف و بارش باران در استان همدان پیش بینی شده و در مناطق جنوبی استان احتمال رعد و برق نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: با خروج سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا اواخر هفته جاری کاهش محسوس دمای هوا بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد در استان پیش بینی می شود.

پیرتاج گفت: با توجه به ریزش برف و بارش باران از بعدازظهر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه ، لغزندگی ، احتمال کولاک برف وگاهی مه آلودگی در جاده های ارتباطی به ویژه درگردنه های استان همدان وجود دارد.

وی افزود: در مناطق جنوبی استان همدان ضمن بارش باران و ریزش برف به تناوب تا روز چهارشنبه گاهی احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

پیرتاج ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 9 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 19 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

وی افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به بهار با 21 درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه مربوط به رزن با یک درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

پیرتاج اظهار داشت: وزش باد در 24 ساعت گذشته در همدان با 73 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید و میانگین سرعت وزش باد در استان 75 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ د

هوای همدان بهاری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار