صدور بیش از 93 هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان

معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان از صدور بیش از 93 هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان، ولی الهی معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گفت:  صدور سند مالکیت روستایی، از جمله اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک است که با هدف رسمیت بخشیدن به مالکیت روستائیان و زمینه سازی سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در روستا‌ها انجام می شود.

ولی الهی افزود: تا کنون ۹۱ هزار و ۴۳۴ جلد سند مالکیت روستایی و ۲ هزار و ۴۶۶ جلد سند مالکیت شهری خبر داد.

ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی واقع در بافت روستا، امکان بهره گیری روستائیان از تسهیلات بانکی و همچنین ارزش حقوقی و اقتصادی املاک روستایی از جمله فواید طرح سند دار کردن املاک و منازل روستایی است.

وی ادامه داد: ساماندهی و تثبیت مالکیت اراضی واقع در بافت روستا، امکان بهره گیری روستائیان از تسهیلات بانکی و همچنین ارزش حقوقی و اقتصادی املاک روستایی از جمله فواید طرح سند دار کردن املاک و منازل روستایی است.

ولی الهی در پایان افزود: این طرح در حال حاضر در قالب قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت استان در حال اجرا است.

انتهای پیام /گ
 

صدور چندهزارجلد سند مالکیت در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.