فرماندار عنبرآباد معرفی شد

طی حکمی از سوی استاندار کرمان نادر ملایی به عنوان فرماندار شهرستان عنبرآباد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکا اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان عنبرآباد گفت: همه سلیقه های سیاسی باید حول محور ولایت و در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و کشور باشد. و در مسیر تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

وی افزود: اگر در بین مردم و مسؤلان نیت خالص و اتحاد وجود داشته باشد خدواند همه را یاری خواهد کرد تا به سرانجام نیک برسند.

ذکا اسدی تصریح کرد : استان کرمان با این وسعت زیاد جزء سه استان برتر امنیتی کشور است و این امنیت نتیجه مجاهدت های شبانه روزی نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی است که در این زمینه شهدایی را تقدیم امنیت کرده ایم.

همچنین حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: نخستین سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله استقلال اقتصادی است از این رو معیشت مردم بسیار مهم است زیرا مشکلات معیشتی مردم اثرات منفی در جامعه دارد.

حجت الاسلام رضا سالاری افزود: سفارش دیگر معظم له استقلال سیاسی است که استقلال سیاسی به دست نااهلان سپرده نشود.

وی تصریح کرد : استقلال فرهنگی دغدغه سوم رهبری است از این رو فرهنگ اسلامی باید در همه زمینه ها رشد پیدا کند و در این زمینه مسئولان دولتی باید حمایت ویژه ای انجام دهند.

وی از همه مسئولان و مردم برای شرکت در تجمع حماسه 9 دی دعوت کرد.

نادر ملایی فرماندار جدید شهرستان عنبرآباد گفت: در چهارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: منازعات سیاسی چیزی جز عقب افتادگی برای شهرستان در بر ندارد از این رو منازعات باید از بین برود.

فرماندار شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: توسعه شهرستان، تحقق اقتصاد مقاومتی و امور فرهنگی از اولویت های کاری مجموعه فرمانداری عنبرآباد است.

در پایان این آیین طی حکمی از سوی استاندار کرمان نادر ملایی به عنوان فرماندار شهرستان عنبرآباد منصوب شد و از خدمات محمد حجتی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

نادر ملایی فرماندار عنبرآباد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار