اجرای 5 طرح آبشیرین کن در روستاهای هرمزگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از اجرای 5 طرح آبشیرین کن روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: 5 طرح آبشیرین کن در مناطق روستایی اجرا می شود.

وی افزود: این طرح در روستاهای شهرستان پارسیان، بندرلنگه، بندرعباس و قشم اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: این پنج آبشیرین کن در روستاهای مجتمع ساحلی،مجتمع حميران، مهدی‌آباد، مجتمع تورگان و مجتمع گوران اجرایی می‌شود.

عبدالحمید حمزه پور افزود: آبشیرین کن ها در مجتمع ساحلی شهرستان پارسیان با تولید هزار و 500 مترمکعب آب با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریال و تعداد 9 روستا و جمعیتی بیش از 17 هزار و 500 نفر ،مجتمع حميران در بندرلنگه با هزار و 600 مترمکعب آب با سرمایه‌گذاری100 میلیارد ریال و تعداد 9 روستا و جمعیتی بیش از 10هزار نفر و مهدی‌آباد در بندرعباس با تولید150 مترمکعب آب با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال تعداد4 روستا و جمعیتی بیش از 850 نفر اجرایی می‌شود.

مهندس حمزه پور گفت: آبشیرین کن های تورکان و گوران نیز در قشم با تولید 4 هزار و 300 مترمکعب آب و سرمایه گذاری 148 میلیارد ریال برای آبرسانی به 23 روستا اجرا می شود.

وی افزود: این آبشیرین کن ها بعد از انتخاب سرمایه‌گذار با همکاری بخش خصوصی به روش خرید تضمینی یا BOO ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز

ساخت آبشیرین کن در روستاهای قشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.