رئیس شورای هماهنگی تبلیغات :

اجرای ۳۰۰۰ برنامه به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۳۰۰۰ برنامه به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی ۹ دی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است حدود ۳۰۰۰ برنامه به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۹ دی در سطح استان اجرا شود.

صفدری افزود: این برنامه‌ها با هدف بزرگداشت سالروز حماسه تاریخی ۹ دی توسط نهاد‌ها و تشکل‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در دهه اول بصیرت برگزار خواهد شد، ادامه داد: این برنامه‌های اجرایی به صورت نشست، محفل، مراسم و نمایشگاه در سطح مراکز دانشگاهی، دانش‌آموزی و مساجد سراسر استان اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم روشنگری پیرامون فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی، خاطرنشان کرد: حوادثی که در سال ۸۸ با برنامه‌ریزی دشمنان و مخالفان نظام جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی و اجرا شد باید به طور کامل برای نسل جدید تشریح شود.

صفدری افزود: جوانان ما باید بدانند در آن برهه حساس برخی از داخل کشور با دشمنان نظام همراه شدند و زمانی که باید به نفع انقلاب و نظام صحبت می‌کردند، سکوت اختیار کردند.

انتهای پیام/ع

اجرای  برنامه های مختلف به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار