تدارک صدا وسیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت حماسه 9 دی

صدا وسیمای مرکز زنجان ویژه برنامه های مختلفی را برای گرامیداشت سالروز 9 دی ، تدارک دیده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاونت سیمای مرکز با تولید و پخش مستند حماسه 9 دی به مدت40 دقیقه ، مستند بصیرت 35 دقیقه ،تهیه و پخش 2 ویژه برنامه زنده شبانه با نام حماسه بصیرت در روزهای 8 و 9 دی ماه به مدت 120 دقیقه ، تهیه و تولید 2 برنامه با نام امتداد بصورت ویژه با موضوع میثاق امت با ولایت به مدت 40 دقیقه ، پوشش مراسم حسینیه اعظم ویژه 9 دی، پخش 4 سخنرانی 30 دقیقه ای مرتبط در ایام مقارن با 9 دی ، این حماسه تاریخی امت ولایتمدار را گرامی خواهد داشت .
همچنین سایر برنامه های روتین سیما از قبیل برنامه های آلاچیق، گئجه لر، جوونی، عطرآدینه، سلام زنجان و ...، نیز به این موضوع پرداخت خواهند کرد .
علاوه بر این پخش سیما نیز برنامه های مختلفی را تأمین کرده و پخش خواهد نمود که از آن جمله می توان به کلام رهبر معظم انقلاب بصورت گزیده و گرافیکی، مستند، سینمایی، سرود، موشن گرافیک، کلیپ ، پخش زیرنویس با محوریت بیانات رهبرمعظم انقلاب و ..... اشاره نمود .
معاونت صدای مرکز هم با تهیه ویژه برنامه 60 دقیقه ای با نام بصیرت حماسه سی،تهیه ویژه برنامه مدرسه عشق به مدت 20 دقیقه،تهیه برنامه دریادلان ویژه 9 دی به مدت 25 دقیقه ،اختصاص 2 برنامه زنده آی ایشیقندا به موضوع 9 دی به مدت 120 دقیقه،پرداخت در تمامی برنامه های مقارن با 9 دی از قبیل: آخشاملار، خانواده، شریعت یولی، جوان زنجانی سلام و ...، پخش برنامه های تامینی ازقبیل: سرود، آنونس، پیام های مردمی و ... شنوندگان خود را همراهی خواهد کرد.

خبر مرکز زنجان هم با پوشش کلیه اخبار مراسم های گرامیداشت 9 دی در مرکز استان و شهرستان های تابعه،تهیه 4 گزارش خبری ویژه 9 دی ، پوشش و ارسال تصاویر اجتماعات این روز به تهران ،حماسه عظیم مردم استان را انعکاس و اطلاع رسانی خواهد کرد .

انتهای پیام/ن

برنامه های 9 دی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.