مديريت مبارزه با شرکت هاي هرمي و کلاهبرداري هاي جمعي وزارت اطلاعات در اطلاعيه اي از مال باختگان شرکت فارکس جهت ثبت شکايت در دادگاه جرايم رايانه اي دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، مديريت مبارزه با شرکت هاي هرمي و کلاهبرداري هاي جمعي وزارت اطلاعات در اطلاعيه اي از مال باختگان شرکت فارکس(بازار تبادلات ارزي بين الملل) دعوت کرد جهت ثبت شکايت در دادگاه جرايم رايانه اي حاضر شوند.

در اين اطلاعيه آمده با توجه به اينکه اخيرا عده اي سودجود در قالب افراد حقيقي و يا حقوقي تحت عنوان مشارکت مالي و سرمايه گذاري در شرکت فارکس اقدام به تبليغات اغواگرانه و فريب افکار عمومي و جذب سرمايه هموطنان عزيز نموده و با هدايت افکار و اذهان آنها به محيط تجاري مجازي و غيرحقيقي و با ارائه راهنمايي و مشاوره غلط در تجارت آنلاين و با القاء ضرر مالي به مال باختگان، اقدام به کلاهبرداري نمودند لذا در اين راستا مراکز قضائي کشور برخورد لازم را به عمل خواهند آورد.

مديريت مبارزه با شرکت هاي هرمي و کلاهبرداري هاي جمعي وزارت اطلاعات، در اين اطلاعيه تاکيد کرده است: کليه مال باختگان فارکس مي توانند بعد از مطالعه نکات ذيل اقدام به طرح شکايت عليه اين افراد نمايند:

1- به ازاي هر شاکي مي بايست يک شکواييه مجزا تکميل گردد.
2- جهت ثبت شکايت خود لازم است به سايت www.judcms.ir/31 مراجعه شده و پس از تکميل مراحل ثبت شکواييه در سايت، به دادسراي جرايم رانندگي مراجعه نمايند.
3- حداقل 24 ساعت پس از تکميل و چاپ شکواييه طبق راهنماي سايت، قبل از 12 ظهر به دادسراي جرايم رانندگي مراجعه نمايند.
4- چاپ و ارائه برگ شکواييه به ازاي هر شاکي در زمان مراجعه به دادسرا الزامي است.
5- شاکيان محترم مي بايست با در دست داشتن کارت ملي و يا شناسنامه و همچنين اسناد و رسيدهاي مالي معتبر به دادسراي جرايم رايانه اي ناحيه 31 مراجعه نمايند.
6- نشاني دادسراي ناحيه 31 ويژه جرايم رايانه اي تهران:
تهران- خيابان شريعتي- مابين خيابان بهار شيراز و سه راه طالقاني- نبش کوچه فرهاد2- پلاک 22.
7- سامانه پيام کوتاه 30007362 نحوه طرح شکواييه از شرکت هاي فارکسي را پس از ارسال کلمه "فارکس يا Forex" به شما اطلاع مي دهد.
8- چنانچه آدرس دقيقي از شرکت هاي فارکسي داريد نشاني آن را به سامانه پيام کوتاه 30006048 ارسال نماييد.
9- چنانچه هر گونه اطلاعاتي شامل نحوه فعاليت، محل فعاليت، عکس و... در خصوص شرکت هاي فارکسي داريد که مي تواند مفيد باشد آن را به info@iranhoshdar.ir ارسال نماييد. (در صورت تمايل مي توانيد خود را معرفي نماييد.)/ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار