روس‌ها کمپ تیم ملی فوتبال ایران را تغییر دادند!

انتشار یک خبر عجیب و بی اطلاعی سایت روسی به نقل از معاون نخست وزیر روسیه باعث شد کمپ ایران در جام جهانی به اشتباه معرفی شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "مارات ماگادف" معاون نخست وزیر دولت روسیه اعلام کرد، شهر "اوفا" جزو کمپ های آماده سازی تیم های برای جام جهانی است و ممکن است سه تیم ایران ،مصر و دانمارک این کمپ را انتخاب کردند.

مارات ماگادف افزود که شهر اوفا از الزامات فیفا برخوردار است.

از این شهر تا محل برگزاری مسابقات چندین ساعت راه است و جاده ای بسیار زیبا دارد و باید یک مسیر یک ساعته را تا فرودگاه طی کرد.

این شهر دارای هتل هایی لوکس با استاندارد جهانی است و تیم هایی که قبلا در این محل کمپ زده بودند از شرایط آب و هوایی این محل اظهار رضایت کردند.

گفتنی است تا اواسط ژانویه تکلیف تیم های حاضر در این کمپ مشخص می شود."

روس ها کمپ تیم ملی فوتبال را تغییر دادند!

 

ماجرا از این قرار است که ایران در ابتدا کمپ اوفا را انتخاب کرده بود و به نظر می رسد در روسیه هنوز اطلاعات بروز نشده است و پس از اینکه ایتالیا به جام جهانی صعود نکرد ایران کمپ لوکوموتیو را برای حضور در روسیه در نظر گرفت.

 کمپ تیم ملی در فاصله 6 ‌کیلومتری غرب مسکو واقع شده و قرار است در طول جام جهانی در اختیار تیم ملی ایران باشد. کمپی که قرار بود در اختیار آتزوری قرار بگیرد و فدراسیون فوتبال ایتالیا این کمپ را اجاره کرده بود، اما حذف آنها باعث شد فرصت خوبی در اختیار فدراسیون فوتبال ایران برای اجاره این کمپ قرار بگیرد.

ناکامی هم‌تیمی‌های بوفون در راه رسیدن به جام جهانی این فرصت را در اختیار کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران گذاشت تا خیلی سریع وارد میدان شوند و این کمپ مجهز را مال خود کنند؛ باکوفکا که یکی از ١٧ کمپ مسکو برای میزبانی از تیم‌های حاضر در جام جهانی است، درست مثل کالوگا در منطقه‌ای آرام واقع شده و اهالی این منطقه به زور جمعیت‌شان به ٢٠٠ هزار نفر می‌رسد.

باکوفکا مدت‌هاست در اختیار تیم لوکوموتیو مسکو قرار دارد. این کمپ البته یکی-2 بار هم بازسازی شده و حالا تقریبا ایده‌آل‌ترین شرایطش را دارد. اصلی‌ترین بازسازی که روی این کمپ صورت گرفت، مربوط به سال ٢٠٠٠ بود که کاملا آن را دگرگون و تبدیل به کمپ مدرن فوتبال کرد.

انتهای پیام/

روس ها کمپ ایران را به اشتباه معرفی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار