رئیس هیئت قایقرانی اصفهان:

گل و لای یکی از دلایل گم شدن قایق است

رئیس هیئت قایقرانی اصفهان گفت: به احتمال فراوان قایق دراگون بوت زیر گل و لای مفقود شده و وضعیت مبهمی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سلمان قاضی‌عسگر  درباره اخبار منتشر شده پیرامون قایق دراگون بوت گم‌شده هیئت قایقرانی اظهار داشت‌: مدتی قبل با حمیدرضا غزنوی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان درباره تحویل رشته دراگون‌بوت از این هیئت صحبت‌هایی انجام دادم که طی این صحبت‌ها متوجه گم شدن یکی از قایق‌های دراگون بوت شدیم.

وی افزود: با توجه به صحبت‌های غزنوی این قایق در محدوده پس از پل شهرستان که در آن محل، فاضلاب در رودخانه جمع شده، به زیر آب رفته و تلاش‌های بسیاری برای پیداکردن قایق صورت گرفته و نتیجه‌ای نداشته است.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه گل و لای یکی از دلایل گم شدن قایق است، خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان قایق زیر گل‌ و لای انتهای رودخانه پنهان شده و هیئت انجمن‌های ورزشی غواص‌هایی را برای یافتن قایق به زیر آب فرستاده، اما موفق به پیدا کردن آن نشده‌اند.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان تصریح کرد: درباره تحویل رشته دراگون بوت از هیئت انجمن‌های ورزشی مذاکراتی با رئیس هیئت انجمن ورزشی صورت گرفته و آن‌ها برای تحویل این رشته به هیئت قایقرانی مشکل نداشته و ما نیز آماده تحویل گرفتن هستیم‌، اما به دلیل درگیری‌های شغلی بنده و غزنوی، هنوز تغییری صورت نگرفته است.

وی درباره زمان شروع فعالیت دراگون‌بوت زیر نظر هیئت قایقرانی خاطرنشان کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی در گذشته فعالیت‌های خوبی را در رشته دراگون بوت انجام داده، اما متاسفانه تغییر و تحول صورت گرفته و تحویل مجدد رشته دراگون بوت به هیئت قایقرانی، وقفه‌ای در فعالیت‌های این رشته ایجاد و ورزشکاران بیش‌ترین آسیب را دیده‌اند.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان درباره خبرساز شدن قایق مفقودی دراگون بوت بیان کرد: درحال حاضر قایق‌های دراگون‌بوت، مشابه قایقی که در زیر آب فرو رفته، بیش از 200 میلیون تومان قیمت دارد، هر یک از قایق‌های دراگون بوت به اندازه یک اتوبوس بوده و گم‌شدن این قایق مانند ماجرای گم‌ شدن دکل نفتی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.