هاشمی در جمع خبرنگاران:

تراکم‌فروشی در این دوره شهرداری نداریم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در این دوره از مدیریت شهری بنایی بر فروش تراکم و شهر فروشی وجود ندارد و ما باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم.

تراکم‌فروشی در این دوره شهرداری نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به حضور پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری در جلسه امروز گفت: اوگزارشی از رویکردها و سیاست‌های این دوره از معاونت مربوطه مطرح کرد و در نهایت اعضا نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شهری به هیچ عنوان تراکم فروشی وجود نخواهد داشت و با توجه به این سیاست، ما باید از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه توسعه پروژه های عمرانی استفاده کنیم.

 

درآمد 5 هزار میلیارد تومانی از پارکینگ حاشیه ای با استفاده از بخش خصوصی

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه بخش خصوصی پتانسیل ویژه‌ای دارد که می‌تواند در حوزه های مختلف برای احداث مشارکت کند، گفت: ما یک میلیون پارکینگ حاشیه‌ای داریم که شهرداری نمی‌تواند از آنها درآمدزایی کند و در این زمینه می‌توان با استفاده از بخش خصوصی 5 هزار میلیارد تومان درآمد به دست آورد.

وی با اشاره به فضاهای زیرسطحی بیان کرد: این فضاها می‌تواند برای احداث پارکینگ‌های جدید استفاده شود که این موارد هم به مشارکت بخش خصوصی نیاز دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در حوزه حمل و نقل عمومی بخش خصوصی ورود کرده و اقدامات لازم را برای توسعه آن انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ دی ۱۳۹۶
بهتر است برنامه ریزی برای کاهش تراکم شهری تدارک دیده شود.
زیرا، ارتفاع فعلی ساختمانها بیش از عرض معابر است.
آخرین اخبار