حماسه ۹ دی؛

تشریح ویژه برنامه‌های حماسه ۹ دی در شبکه افلاک

قائم مقام مدیرکل مرکز لرستان ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت حماسه ۹ دی درشبکه افلاک را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آرش احمدی قائم مقام مدیرکل مرکز لرستان تصریح کرد: پخش خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با موضوع ۹ دی و برنامه محراب عشق شامل خطبه نمازجمعه شهرستان‌ها با توجه به مناسبت ۹ دی در دستور کار قرار دارد

فیلم‌های سینمایی ابابیل و فاصله کانونی، ۲۴ نماهنگ‌ها و سرود‌های انقلابی نیز در کنداکتور پخش شبکه افلاک قرار دارد.

به گفته قائم مقام مدیر کل مرکز لرستان، پخش بیانات مقام معظم رهبری و همین‌طور مستند‌های گرم‌ترین روز زمستان، اتحاد شوم، کاک سلیم و برادران در طول هفته منتهی به سالروز ۹ دی پخش می‌شوند.

احمدی همچنین گفت: اختصاص سه ساعت از برنامه صبحگاهی سلام لرستان به موضوع حماسه ۹ دی، پخش ویژه برنامه روز ۹ دی، اختصاص یک آیتم پنج دقیقه‌ای از برنامه دولت سرا به حادثه ۹ دی و اختصاص یک برنامه ۵۰ دقیقه‌ای دولت سرا در روز ۹ دی از برنامه‌های صدای شبکه افلاک است.

در حوزه تامین و پخش صدا نیز نمایش چهار قسمتی بصیرت ویژه فتنه ۸۸، پخش ۱۵ مورد میان برنامه کوتاه پنج دقیقه‌ای، پخش «P.S.A»‌های ارسالی از اداره کل صدای استان‌ها و پخش ۱۶ مورد از برنامه نسیم مهر شامل بیانات مقام معظم رهبری درباره فتنه ۸۸ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چهار ارتباط زنده بین مراکز صدای استان‌ها، تولید و پخش آنونس فراخوان راهپیمایی و گرامی‌داشت ۹ دی در لرستان، پخش برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای ارسالی از اداره کل صدای استان‌ها به تعداد هشت مورد و استفاده از عکس‌های راهپیمایی ۹ دی در رادیو نما از دیگر برنامه‌های تامین و پخش صدا است.

احمدی افزود: یک برنامه میزگرد گفتگوی ویژه خبری به مدت ۴۰ دقیقه با موضوع حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ به منظور تبیین زوایای پیدا و پنهان این رویداد و اهمیت آن و تولید پنج مور گزارش ترکیبی با موضوع ارتباط فتنه با آمریکا و اسرائیل، نقش مردم، ولایت و رهبری در خنثی‌سازی فتنه از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

اختصاص برنامه عصرگاهی سرچراغ سیما به موضوع حادثه ۹ دی، ویژه برنامه روز ۹ دی در قالب برنامه عصرگاهی سرچراغ، تولید یک برنامه جوان امروزی با موضوع فتنه ۸۸ و نقش جوانان در از بین بردن این فتنه از مهمترین برنامه‌ها سیمای شبکه افلاک است.

این مسئول دعوت از شاعران آئینی برای قرائت شعر به مناسبت حماسه ۹ دی و موضوع بصیرت و خودآگاهی مردم در برنامه‌های زنده صدا و سیما و آماده نمودن یک بسته و پکیج موسیقی مناسب گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و رفع فتنه از کشور از برنامه‌های بخش موسیقی صداوسیما است.

احمدی یادآور شد: در بخش فضای مجازی نیز پخش ۱۲ فایل تصویری سخنان دکتر رجبی دوانی با موضوع بصیرت در تاریخ اسلام، برگزاری مسابقه عکس و خاطره در کانال شبکه افلاک، پخش عکس نوشته‌ای با عنوان حدیث ولایت هر روز در کانال شبکه افلاک و فایل شعرخوانی با موضوع فتنه در محضر رهبر معظم انقلاب بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/م

ویژه برنامه‌های حماسه ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار