مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیان کرد؛

تولید روزانه ۱۴۰۰ تن ضایعات خاک و نخاله در زاهدان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت : روزانه ۱۱۰۰ الی ۱۴۰۰ تن ضایعات خاک و نخاله در سطح شهر زاهدان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین زهی زمانی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان در جلسه مدیریت شهری از ثبت ۹۶ فقره تخلف، توسط خودرو‌های حمل خاک و نخاله ساختمانی درسطح شهر خبر داد.

حسین زهی بیان کرد: طی نه ماهه سال جاری تعداد ۹۶ دستگاه خودروی متخلف صورتجلسه و به دادگاه جهت اعمال قانون معرفی شده اند.

وی افزود: با توجه به گسترش شهر و افزایش ساخت و ساز‌ها روزانه ۱۱۰۰ الی ۱۴۰۰ تن ضایعات خاک و نخاله در سطح شهر زاهدان تولید می‌شود که مدیریت، کنترل و هدایت این ضایعات ساختمانی توسط سازمان مدیریت پسماند انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به تاثیرات منفی تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی گفت: وجود خاک و نخاله در کنار معابر شهری مشکلات زیادی بوجود می‌آورد و بخصوص امکان بروز تصادفات در شب را افزایش می‌دهد، بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود با سازمان مدیریت پسماند جهت جمع آوری و برخورد با متخلفین همکاری نمایند.

وی همچنین اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون جهت ۱۰۱۵ دستگاه خودروی شاغل در این بخش اعم از لودر، کمپرسی، و... تشکیل پرونده و کارت تردد صادر شده است.

انتهای پیام/ع

ثبت ۹۶ فقره تخلف، توسط خودرو‌های حمل خاک درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار