حماسه ۹ دی؛

حماسه ۹ دی سیلی محکم مردم به فتنه‌گران

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت:حماسه ۹ دی سیلی محکم ملت انقلابی و با بصیرت به فتنه‌گران بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهرداد رحمانی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان  بیان کرد: سال ۸۸ سالی بود که جمهوری اسلامی ایران از اوج به قعر آمد، زمانی که ما در اوج پیشرفت‌های اقتصادی و سیاسی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی به سر می‌بردیم و فعالیت‌های علمی، پزشکی، نظامی، صنعتی ما به شدت در حال پیشرفت بود چشم همگان را به خود خیره کرده بود و همه جهانیان منتظر ظهور یک قدرت اقتصادی و سیاسی در جهان بودند، اما با خباثت دشمنان داخلی و خارجی این پیشرفت‌های چهارساله که اگر نگوییم در جهان بی نظیر بود قطعا کم نظیر بود.

وی افزود:در سال ۸۸ با ۸ ماه فتنه و آشوب در شهر‌های مهم اقتصادی و سیاسی به ویژه پایتخت، پیشرفت‌های کشور محکوم به مرگ شدند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت:قطعا اقتصاددانان و حتی اقتصاد خوان‌ها می‌دانند تاثیر عدم امنیت اقتصادی به مدت ۱ ساعت می‌تواند چه بلایی بر سر اقتصاد کشور‌ها و معیشت یک ملت در درازمدت بیاورد؛ تاثیر ۸ ماه نبود امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری که دیگر جای خود دارد و مثنوی هفتاد من قلم نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد:تظاهراتی که به بهانه واهی تقلب در انتخابات و با برنامه ریزی قبلی از چند ماه قبل از انتخابات توسط برخی کاندیدای معاند کلید خورد و با تشویش اذهان عمومی به راه افتاد و باعث ایجاد فتنه بزرگ سال ۸۸ شد که خون خیلی از جوان‌های بسیجی آگاه و بصیر که برای حفظ و صیانت از رای مردم و آرمان‌های امام راحل و انقلاب به صحنه آمده بودند و بعضی جوانان ناآگاه که فریب دروغگویی بزرگ تقلب در انتخابات را خوردند، در خیابان‌های این مملکت جاری شد و پاسخگوی این خون‌های ریخته شده کسانی جز تشویش کنندگان و فریب دهندگان که در حال حاضر در حصر به سر می‌برند نیستند.

رحمانی تصریح کرد:این همه توهین وقیحانه به اسلام و ائمه و ولایت فقیه را در هیچ زمانی نمی‌یابیم، شعار‌های رکیک و اعمال رکیک به اسم آزادی که در ملاء عام انجام می‌گرفت را باید سران فتنه پاسخ دهند، چون آن‌ها عامل و آغازگر فتنه بودند.

وی اظهار داشت:فتنه گران مدعی هستند که به فکر ملت‌اند، اما اگر در این سخنان خود صادقند به این شبهات پاسخ دهند که چرا همان‌هایی که در فتنه حضور داشتند و باعث نابودی اقتصاد کشور شدند الان در آن سوی مرز‌ها از آمریکا و دیگر هم پیمانش درخواست می‌کنند که ایران را بیشتر تحریم کنید؟ مگر غیر از این است که این تحریم‌ها مستقیما ملت و سفره‌ی آن‌ها را نشانه گرفته؟

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان بیان داشت: چرا میخواهند با سواستفاده‌ی از احساسات و تحریک مردم با کوچک کردن سفره آن‌ها و اعمال فشار اقتصادی انتقام خود از نظام اسلامی بگیرند؟ اگر به ایران ارق دارند و خود را مسلمان می‌دانند؛ چرا نمی‌خواهند و نمی‌گذارند که ایران اسلامی پیشرفت کند و پله‌های ترقی را طی کند؟ چرا ملعبه‌ی دست چپاولگران و دشمنان قسم خورده این ملت که توان دیدن استقلال سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی را ندارند شده‌اند؟ و هزاران سوال بی پاسخ دیگر

وی یادآور شد:البته این فتنه گران معاند و بی‌بصیرت‌هایی که با جهل خود در پی آن‌ها به خیابان‌ها آمده بودند در حماسه بزرگ و میلیونی ۹ دی پاسخ فتنه انگیزی خود را به خوبی با سیلی محکم ملت انقلابی و با بصیرت دریافت کردند.

رحمانی گفت:بحمدالله نظام تمام تلاش خود را در راستای معیشت مردم و جلوگیری از تاثیرت تحریم‌ها در زندگی مردم انجام داده و به اعتراف خود غربی‌ها اگر این تحریم‌ها در کشور‌های دیگر و حتی ابرقدرت‌ها اعمال میشد کشورشان چندان دوامی نمی‌آورد و از هم فرو می‌پاشید، اما با وجود رهبری حکیم و دانا در ایران این دسیسه‌ها در نطفه خفه شده‌اند.

وی ادامه داد:حال هم تمام قدرت خود را به کار گرفته‌اند که مردم را در مقابل حکومت و رهبری قرار دهند و این دو عضو لاینفک در طریقت اسلامی را از هم جدا کنند تا به مقصد شوم خود که نابودی حکومت اسلامی و سلطه بر ایران اسلامی است برسند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان تاکید کرد: قطعا اگر این دو را از هم جدا کنند و ملت مطیع امر امام خمینی (ره) نباشند که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، دشمنان داخلی و خارجی مملکت را چپاول می‌کنند همانگونه که در ننگ نامه برجام علیرغم تذکرات مکرر امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خواسته ملت و دولت انعقاد برجام بود که نتیجه‌اش هم چیزی جز آسیب به ملت و مملکت نبود.

وی بیان داشت:از ملت و دانشجویان متفکر که قشر فرهیخته کشور هستند استدعا دارم این مباحث را به خوبی بررسی و تحلیل کنند که ناخواسته در دام دشمن نیفتند و رسانه و صدای دشمن در داخل کشور نشوند، محکم و قاطعانه روی اهداف و آرمان‌های انقلاب و رهبری بایستید و صدای استکبارستیزی، استقلال و آزادی خواهی، عدالت طلبی و جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برسانید.

انتهای پیام/م

حماسه ۹ دی سیلی محکم مردم به فتنه‌گران بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۶ دی ۱۳۹۶
9 دی بر همه هموطنان گرامی باد