یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده است که داده‌های اطلاعاتی را دریافت می‌کند و گزارش هوشمند آن‌ها را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده‌اند.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای تحت عنوان میز کار تحلیل داده‌های اطلاعاتی شده است و به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کمک می‌کند تا به راحتی تمام اطلاعات خود را بررسی کنند و در نهایت موفق به ارائه گزارش  و مدل هوشمند از داده های خود شوند.

این مدیر دانش بنیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این میز کار تحلیل داده‌ای اظهار کرد: کاری که این سامانه هوشمند  انجام می‌دهد این است که به افراد مختلف کمک می‌کند تا داده‌های اطلاعاتی  خود را به درستی طبقه بندی کنند.

وی ادامه داد: در سیستم‌های اطلاعاتی داده‌های عظیمی وجود دارد که نگهداری و دریافت گزارش از آن‌ها کاری سخت است، اما همراه با این سامانه هوشمند دانش بنیان این کار راحت شده است و با ارسال داده‌های مختلف به داخل این سامانه می‌توانید به راحتی خروجی فعالیت هوشمند آن‌ها را دریافت کنید.

تصویر سازی از داده های اطلاعاتی همراه با فناوری نوین  

این مدیر با اشاره به این موضوع که هر سازمان اطلاعاتی می‌تواند از این سامانه استفاده کند گفت: هریک از سازمان‌هایی که دارای اطلاعات عظیم باشند مانند راهنمایی و رانندگی و یا اداره مخابرات برای دریافت نتیجه می‌توانند از این میز کار تحلیلی بهره ببرند.

وی در رابطه با عملکرد این سامانه خاطر نشان کرد: این سامانه از لایه‌های مختلفی تشکیل شده است که در پایین‌ترین لایه آن یعنی در ابتدایی‌ترین عملکرد سیستم از داده‌های اطلاعاتی تصویر سازی می‌کند و در بالاتری سطح به مدل سازی از آن‌ها و تحلیل داده‌ها می‌پردازد.

این مدیر یادآور شد: جهت کمک به افراد و سازمان‌های بزرگ و جهت تسهیل در کارهایشان این سامانه کار خود را شروع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار