برگزاری سمینار زندگی در مریخ در مشهد

سمینار زندگی در مریخ برای نخستین بار در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری سمینار زندگی در مریخ در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ بهمن هوشمندفر دبیر اجرایی سمینار زندگی در مریخ گفت : با توجه به اهمیت آگاهی صاحب نظران و کارشناسان این عرصه از زندگی در سیاره مریخ، یکی از سرفصل‌های این سمینار به بررسی چالش‌های مریخ برای حضور انسان در این سیاره می‌پردازد.

وی افزود: فضاسازی معماری و شهرسازی در قابل سکونت کردن مریخ، معرفی فضای معماری و طراحی در دنیای حرفه ای، معرفی ساخت و ساز‌های خارج زمین مانند ایستگاه‌های فضایی و بررسی ایده‌های دارای رتبه سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از دیگر سرفصل‌های این سمینار است.

هوشمند فر همچنین تشویق معماران و طراحان داخلی برای حضور در عرصه‌های بین المللی را یکی از اهداف این مراسم عنوان کرد و گفت: آشنایی با جهت گیری کشور‌های مختلف برای بدست آوردن جایگاه‌های سکونتی در سیارات دیگر از اهداف بعدی سمینار است.

دبیر اجرایی سمینار زندگی در مریخ گفت : این سمینار توسط پایگاه بنا، شهر، فرهنگ با همکاری بنیاد فرهنگ و تمدن کاوشگران میراث شرق با سخنرانی پروفسور صدریا، پروفسور پاپلی یزدی و مهندس رضا اسلامی برگزار می‌شود.

وی مخاطبان اصلی سمینار زندگی در مریخ را کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر معرفی کرد و افزود: دیگر مخاطبان مدنظر در این سمینار، معاونت شهرسازی شهرداریها، نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی، اساتید، دانشجویان، ایده پردازان و علاقمندان به رشته‌های مرتبط، انجمن‌های معماری و شهرسازی و همچنین شرکت‌های معماری و طراحی صنعتی می‌باشند.



گفتنی است؛ سمینار زندگی در مریخ برای نخستین بار در سالن همایش‌های شورای اسلامی شهر مشهد، یکشنبه ۱۷ دی ماه امسال با حضور کارشناسان و متخصصان این عرصه برگزار می‌شود.


انتهای پیام //ف. ح.
 
 

سمینار مریخ یکشنبه ۱۷ دی ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.