تغییرات گسترده در فدراسیون وزنه برداری؛

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در یک قدمی پست دبیری فدراسیون/برخواه جانشین بیرانوند می شود

مسئولان فدراسیون وزنه برداری در نظر دارند طی چند روز آینده تغییر و تحولات عمده ای را در دبیری فدراسیون و سرمربیگری رده های سنی مختلف ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان طبق گفته های علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری قرار است  در‌ آینده ای نه چندان دور تغییر و تحولات عمده ای در سمت‌های دبیری فدراسیون و سرمربی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان صورت بگیرد. بدین صورت که برخواه از عنوان سرمربیگری تیم های پایه به سرمربی تیم ملی بزرگسالان ارتقا یابد.

همچنین شنیده می شود غلامرضا سیاهپور از سمت دبیری فدراسیون وزنه برداری استعفا کرده است و آن طور که گفته می شود به احتمال زیاد محسن بیرانوند جایگزین غلامرضا سیاهپور در این سمت می شود.

قرار است شنبه هفته آینده جلسه شورای عالی فنی وزنه برداری تشکیل شود و درباره این تغییر و تحولات به بحث و تبادل نظر بپردازند.

هر چند که برای صحت و سقم استعفای سیاهپور با او تماس گرفتیم که او در جملاتی کوتاه عنوان کرد تا شنبه هفته آینده همه چیز مشخص می شود و در حال حاضر قصد مصاحبه کردن ندارد.

محمدرضا کاظمی نژاد از اعضای شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری در این خصوص گفت: به طور حتم این تغییرات به صلاح و مصلحت وزنه برداری خواهد بود و‌ آنها را مثبت ارزیابی می کنم.

او در ادامه صحبت هایش گفت:ما سال آینده بازی های آسیایی جاکارتا،رقابت های جهانی ترکمنستان،المپیک نوجوانان،بازی های نوجوانان و جوانان آسیا را در پیش داریم و این تغییر و تحولات نشان از عملکرد ضعیف افراد ندارد بلکه طبق گفته های رئیس فدراسیون ساختار فدراسیون برای این مسابقات تغییر خواهد کرد تا بتوانیم نتایج بهتری را برای کشور عزیزمان کسب کنیم.

کاظمی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: پس از اتمام رقابت های جهانی بلافاصله رئیس فدراسیون عنوان کرد با توجه به در پیش بودن مسابقات متعدد در سال 97 قطعا بدنه تیم ملی در رده های مختلف با تغییراتی مواجه می شود.امیدوارم این تغییرات باعث منشا خیر برای وزنه برداری کشورمان باشد.

انتهای پیام/

وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار