سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خبر داد؛

اعمال تخفیفات قانونی به خانواده‌ های مستضعف در فارس

تخفیفات قانونی به خانواده‌ های مستضعف در فارس اعمال شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عنایت اله رحیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اعمال تخفیفات قانونی به اقشار مستضعف گفت: دستگاه‌های خدمات رسان موظفند مطابق ماده ۸۰ تخفیف‌های قانونی در واگذاری انشعاب را برای اقشار تحت پوشش را اعمال کنند.

وی در نشست شورای مسکن استان با بیان این که در برخی طرح‌های مسکن، افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در گذشته هزینه انشعاب را مانند سایر افراد به صورت کامل پرداخت کرده اند، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید با تدابیر مناسب این هزینه‌ها را جبران کرده و برای خدمت به اقشار مستضعف جامعه کوتاهی نکنند.

رحیمی با تاکید بر این که مشکلات حقوقی میان عوامل اجرایی پروژه‌های مسکونی نباید موجب کند شدن فرایند ساخت این طرح‌ها شود و هزینه‌های تولید مسکن را افزایش دهد تصریح کرد: مسائل حقوقی دست اندرکاران طرح‌های ساختمانی باید از مسیر قانونی پیگیری شود و این امر هیچ خللی به روند تکیمل طرح‌های ساختمانی وارد نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس مسکن ایمن و دارای مولفه‌های مثبت فرهنگی و اجتماعی را حق تمامی شهروندان و روستاییان استان بر شمرد و ضمن تاکید بر حضور مدیران کل در نشست شورای مسکن، جامع نگری به مدیریت مسکن استان در حد کلان را خواستار شد.

انتهای پیام/ت

تخفیفات قانونی به خانواده‌های مستضعف در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.