در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیوند آسمان و زمین در پوستر هشتمین جشنواره فیلم عمار

خسروبیگی گفت: ترکیب رنگ پوستر متناسب با تیرگی و روشنی‌های فضای معدن و پیوند زمین و آسمان برای تکریم جایگاه کارگران است.

پیوند آسمان و زمین در پوستر هشتمین جشنواره فیلم عماررسول خسروبیگی، طراح پوستر 5 دوره جشنواره فیلم عمار در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برای طراحی پوستر به این فکر بودیم که چطور بین فضای سینما و فضای معدن ارتباط قرار کنیم. به این نتیجه رسیدیم که تیرگی و روشنی‌های معدن را در ترکیب رنگ پوستر اعمال کنیم. ترکیب رنگ پوستر متناسب با تیرگی و روشنی‌های فضای معدن و پیوند زمین و آسمان برای تکریم جایگاه کارگران است. به این دلیل فضای کلی پوستر تیره است و نوری سفید رنگ از یک نقطه این فضای تاریک را روشن می کند که این طرح پیوندی بین تاریکی سینما و معدن و همچنین روشنایی این دو فضا با یک منبع نور کوچک است.

وی افزود: در هر دوره اتاق فکر تشکیل و ایده‌ها بیان می‌شود. طرح نهایی ماحصل چندین دیدگاه است. تاکنون طراحی‌های هر دوره مورد بررسی هنرمندان قرار گرفته است. تعداد نظرهای موافق و مخالف تقریبا یکسان بوده و طرح پوستر دوره سوم بیش از سایر دوره ها مورد استقبال مردم و مسئولان سازمان‌های مختلف قرار گرفت.

گفتنی است؛ رسول خسرو بیگی متولد 1362 و فارغ التحصیل روابط بین الملل است. کار طراحی و گرافیک را از سال 1382 آغاز کرده و در حال حاضر مدیر هنری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

مدیریت هنری سازمان بورس، مجله سوره، طراحی پوستر برای برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طراحی پوستر 5 دوره جشنواره فیلم عمار و کسب مقام اول طراحی مجله در مجلات دانشجویی سازمان بسیج از سوابق هنری این هنرمند جوان است.

 

انتهای پیام/

 

ویژگی‌های پوستر هشتمین دوره جشنواره فیلم عمار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار