مرمت دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره)؛

اتمام فاز نخست مرمت دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) بروجرد

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: فاز نخست مرمت دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) بروجرد به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهاب روزبهانی  مدیر آموزش و پرورش بروجرد اظهار کرد: با اتمام فاز نخست مرمت دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) خطر نفوذ نزولات جوی به این بنای فاخر و تخریب آن رفع شده است.

وی عنوان کرد: فاز دوم مرمت این بنا آغاز شده و مرمت ساختمان این بنا به مرور در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطر نشان کرد: همچنین برای نخستین بار همایش کنکور با حضور مدرس کشوری و شرکت بیش از ۲ هزار نفر از دانش‎آموزان دختر و پسر این شهرستان برگزار شده است.

روزبهانی از بروجرد به عنوان قطب قرآنی در بین ادارات آموزش و پرورش لرستان یاد و تاکید کرد: کار آموزش و یادگیری مفاهیم و حفظ قرآن در ۲ کانون این شهرستان انجام و فعالیت‎های فرهنگی و قرآنی در آن‌ها صورت می‎گیرد.

وی به سهم قابل توجه حضور دانش‎آموزان بروجردی در المپیاد‌های علمی در سطح استان لرستان تاکید و بیان کرد: در مجموع شهرستان‎های استان به استثناء شهرستان بروجرد ۷۸۱ نفر در این المپیاد‌ها شرکت کرده‎اند.

این مسئول اظهار کرد: این در حالی است که امسال ۷۶۵ نفر از دانش‎آموزان بروجردی در المپیاد‌های علمی شرکت کرده‎اند، همچنین سال گذشته دانش‎آموزان بروجردی دو سوم ثبت‎نامی‎های لرستان در این المپیاد‌ها را تشکیل داده‎اند.

روزبهانی تصریح کرد: این حجم قابل توجه از شرکت دانش‎آموزان بروجردی در المپیاد‌های علمی می‎تواند، شروع خوبی برای فعالیت‎های علمی و آموزشی در این شهرستان باشد.

وی ادامه داد: بازدید از مدارس حاشیه‎ای و روستایی مغفول مانده و توجه به آن‌ها یکی از اولویت‎ها در اداره آموزش و پرورش بروجرد است، همچنین ارائه آموزش از راه دور برای دانش‎آموزان دختر ساکن پایه ششم ساکن در روستا‌ها در دستور کار است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد از برگزاری کارگاه‎های آموزشی برای مدیران خبر و ادامه داد: همچنین آموزش‎های لازم به تعدادی معلمان ارائه شده است.

انتهای پیام/م

اتمام فاز نخست مرمت دبیرستان امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.