اهدا منابع مطالعاتی به کودکان کم‌برخوردار منطقه رضویه

به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مجموعه‌ای از منابع مطالعاتی متنوع به جمعی از کودکان کم‌برخوردار منطقه رضویه مشهد اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ناصر گوهری مسئول کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی گفت: گروهی از مسئولان این سازمان با حضور در مهدکودک و پیش‌دبستانی ایرانیان واقع در منطقه رضویه مشهد، مجموعه‌ای شامل کتاب‌های کودک و پیش‌دبستانی و همچنین نشریه ویژه والدین کودکان را به این مرکز آموزشی اهدا کردند.

وی گفت: این برنامه در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی سازمان در ارائه خدمات مطالعاتی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان، ارتقای سطح آگاهی و دانش خانواده‌های مناطق محروم شهر و آشنایی مراکز فرهنگی و آموزشی مشهد مقدس با خدمات متنوع مطالعاتی آستان قدس رضوی انجام شد.

مسئول کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی افزود: همچنین با همکاری کارشناسان کتابخانه آستان قدس رضوی و اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، برنامه‌ای شاد و کودکانه برای نونهالان حاضر در قالب قصه‌گویی، طراحی معما و معرفی کتاب‌های کودک، در این مهدکودک برگزار شد و کودکان حاضر در مراسم، روزی فراموش‌نشدنی و پرنشاط را تجربه کردند.

گوهری گفت: همچنین به همت یکی از کارشناسان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مجموعه‌ای نوشت‌افزار و کتاب کودک به نونهالان این مرکز آموزشی اهدا شد.

انتهای پیام// م.م

اهدا منابع مطالعاتی به کودکان منطقه رضویه به همت آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار