همزمان با روز تجدید عهد با ولایت؛

پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت۹دیماه

امام جمعه کرمان واستاندار در پیامی مشترک مردم را به حضور در مراسم گرامی داشت نهم دی ماه دعوت کردند.

پیام مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت۹دیماهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دراین پیام آمده است: تجلی بصیرت آگاهانه ملت ایران در عرصه‌های مختلف، صحنه نمایش عهدی است که با ولایت بسته و تا پای جان برآن عهد مانده اند و درخت باور را به میوه امید و پیشرفت بارور کرده اند تا انقلاب اسلامی ایران روز به روز سربلندتر و پرشکوه‌تر بر قله‌های افتخار بایستد و نشان دهد که با تکیه بر مردمی امیدوار و ولایت مدار می‌توان صحنه را زیبا کرد و دستاورد‌های انقلاب را در سطحی جهانی عرضه نمود.

ملت ایران بر پایه اعتقادی راسخ به انقلاب اسلامی و با نگاه به اندیشه‌های والای اسلامی همواره در مسیر دفاع از این نظام و انقلاب جانانه پای کار بوده اند و از این رهگذر نشان داده اند که انقلابی مردم محور می‌تواند راه را برای رسیدن به پیشرفت‌های بزرگ هموار کند.

ملت ایران که به ملتی انقلابی، با هوش و با بصیرت انقلابی شهرت جهانی دارد، توانسته نام خود را در قله‌های بلند افتخار حک کرده و به جهانیان راه درست اندیشیدن و حرکت صحیح را نشان دهد و از این رهگذر همیشه راه را به شکلی زیبا برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باز کرده و اندیشه‌های والای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مسیر روشن، راهنما و راهگشا بوده است.

۹دی ماه نیز یکی از روز‌های تجلی ولایت مداری و بصیرت انقلابی این ملت هوشمند و بصیر است که برای همیشه در تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند.

در این مجال ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از آحاد ملت ایران به ویژه کرمانیان بصیر برای حضور در آئین گرامیداشت ۹ دی ماه که روز شنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه در مقابل حسینیه ثارالله برگزار می‌شود، دعوت می‌نمائیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان                    علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان

 

انتهای پیام/ح

پیام مشترک امام جمعه واستاندار کرمان به مناسبت 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار