شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

نیمه دوم دی ماه؛ آغاز مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش آموزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی از نیمه دوم دی ماه آغاز می‌شود.

60 هزار داوطلب ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد در مقطع دکتری/ نیمه دوم دی ماه؛ آغاز مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در مقاطع مختلفامیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمانی پیش‌بینی شده مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد و رشته‌های حرفه‌ای زیر گروه پزشکی از نیمه دوم دی ماه آغاز می شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره جهت جذب نخبگان کشور و جلوگیری از تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور پیشگام است و در این راستا ظرفیت‌های خالی را با اجرای طرح آمایش سرزمینی بررسی کرده است.

شاهانی ادامه داد: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت امسال در مقطع کارشناسی ارشد 60 هزار نفر است و در مقطع دکترای حرفه‌ای کمتر از 500 نفر است.

وی یادآور شد: در حال حاضر سوابق تحصیلی ملاک اصلی پذیرش داوطلبان در دوره های بدون آزمون محسوب می‌شود و پذیرش آنها بر اساس معدل مقطع قبلی تحصیلی شان انجام می شود.

انتهای پیام/

60 هزار داوطلب، ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد در مقطع دکترا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.