تبدیل تصادفات به دغدغه عمومی

فرمانده پلیس راهور شمال استان کرمان در ادامه این کمیسیون با اشاره به اینکه در 9 ماهه اول سال جاری تصادفات فوتی خودروهای حامل افاغنه 53 درصد افزایش داشته است، گفت: تعداد تلفات خودروهای حامل افاغنه 76 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یوسف نجفی فرمانده پلیس راهور شمال استان کرمان با بیان این مطلب که رانندگان استان امسال نسبت به سال گذشته رانندگی خوبی نداشتند،گفت: با توجه به افزایش تصادفات استان، این امر باید به دغدغه عمومی تبدیل شود و همه ارکان باید برای کاهش تصادفات به میدان بیایند.


وی از افزایش عملکردهای پلیس در جهت کاهش تصادفات سخن به میان آورد و یادآورشد: تخلف سرعت غیر مجاز ریشه اصلی تصادفات است، همچنین انحراف به چپ یکی از عامل‌های اصلی تصادفات رخ به رخ است لذا در این نوع تخلفات پلیس حساسیت بیشتری دارد.

فرمانده پلیس راهور شمال استان کرمان به اقدامات فرهنگی در راستای ترویج قانون‌مداری رانندگان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی پلیس راه جنوب استان کرمان، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ... در کاهش تلفات جاده‌ای استان در سال‌های گذشته نقش داشته‌اند.


نجفی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در راستای فرهنگسازی چگونگی رانندگی کردن، تصریح کرد: خودروهای حامل های افاغنه یک معضل شده است و دیگر کنترل آنها در توان شورای ترافیک نیست لذا باید شورای تامین برای این موضوع تدبیری بیندیشد.

انتهای پیام/ی

خودروهای حامل های افاغنه یک معضل شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار