کرباسچی در کنگره استان تهران حزب کارگزاران:

مدیران دولت جرات کار کردن و حل و فصل مسائل کشور را ندارند/ جهانگیری مثل اپوزوسیون حرف نزند

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: مدیران این دولت به خاطر محافظه‌کاری‌ها، جرات کار کردن و حل و فصل مسائل کشور را ندارند.

مدیران دولت جرات کار کردن و حل و فصل مسائل کشور را ندارندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران عصر امروز پنجشنبه 7 دی‌ماه در کنگره استان تهران حزب متبوعش با اشاره و به توصیه امیرالمومنین به امام حسن مجتبی گفت: در کشور ما اغلب مسئولین به زمان اقرار ندارند و طبق وصیت علی (ع) و عرف جهان بازنشستگی از هرسال به بعد است. امیرالمؤمنین می گوید من مقر به زمان هستم و ولی جامعه ما و مسئولین ما زمان ندارند و ما نیازمند نیروی جوان هستیم.

وی افزود: ساختار حزب کارگزاران از این به بعد بالا به پایین نخواهد بود و هیج دموکراسی بدون حزب و تشکیلات پیش نمی رود.

کرباسچی ادامه داد: امیرالمومنین به فرزندش می فرماید فکر نکن همه‌چیز بر وفق مراد خواهد بود و آدم به چیزهایی امیدوار است که نمی رسد کما اینکه ما به چیزهایی که فکرش را می‌کردیم نرسیدیم.

وی با انتقاد از برخی اظهارات جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، گفت: خیلی ناراحت شدم که جهانگیری هم مثل ما که انتقاد می‌کنیم، گفته یک عده مدیر آویزان هستند. اگر آویزان هستند عوضشان کنید و همانطور که رهبری گفت مثل اپوزیسیون ها حرف نزن. اگر عده ای از مدیران آویزان دولت هستند و نمی گذارند کار کنید عوضشان کنید.

کرباسچی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مورد دانشجویان ستاره‌دار گفت: دلم می‌خواست روحانی بجای حمایت از دانشجویان ستاره دار از وزیر علوم بخواهد که در جلسه هیات دولت تعداد این دانشجویان را بپرسد و در جلسات آینده گزارش عملکرد بخواهد.

وی با بیان اینکه چون مدیران اجرایی ما در گذشته کارنامه سخنرانی دارند و هنر سخنرانی داشتند و بسیار سخنرانی داشتند و مردم نیز برایشان بسیار سخنرانی می‌فرستادند حالا در زمان اجرا نیز همان رویه را پیش می‌گیرند و توقع‌مان از مسئولین اجرایی باید این باشد که فعل ماضی به کار ببرید و بگویید ما 100 یا هزار دانشجوی ستاره‌دار داشتیم و من دستور دادم که ستاره‌های آنها حذف شود تا درس‌شان را بخوانند. لازم نیست به کسی هم حرف تندی بزنیم.

کرباسچی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور گفت: به جای این نوع خطاب دادن ها که معلوم نیست مخاطب آن مردم یا افراد دیگری هستند به وزیر اطلاعات بگو وارد حریم خصوصی مردم نشوند.

دبیرکل حزب کارگزاران ادامه داد: مسئولین اجرایی ما چون قبل ار مسولیتشان کارنامه سخنرانی داشتند و سخنران خوبی هم بودند، حالا هم در اجرا سخنرانی می‌کنند ولی توقع ما از آنها این است که فعل ماضی بکار نبرند.

کرباسچی تاکید کرد: مدیران این دولت با همه ارادتی که به آنها دارم به خاطر همین حرف ها و محافظه کاری ها از وزیر تا مدیر و معاون، جرات کار کردن و حل و فصل مسائل کشور را آنطور که باید ندارند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به توانایی‌های موجود در کشور خاطرنشان کرد: امروز مصاحبه‌ای از مدیرعامل مرسدس‌بنز دیدم که در آن پیش‌بینی کرده بود در آینده در زمینه تکنولوژی، محیط زیست و معضلات اقتصادی چه وضعی خواهیم داشت و من به اعضای حزب نیز مطالعه این مصاحبه را پیشنهاد می‌کنم چون فکر کردن به این افق‌های آینده امری لازم است.

کرباسچی با اشاره به لازمه جوانگرایی در کشور گفت: علی‌رغم ناامیدی که اکنون در سنین زیاد پیرامون وضع آب و کشاورزی و محیط زیست دارند این مصاحبه بسیار امیدوارکننده است و نشان می‌دهد اگر جوانان ما همت کنند مشکل آب را نه در ایران بلکه در سطح منطقه و جهان حل کنند یا با استفاده از تکنولوژی ارتباطات در آینده چگونه صنعت اتومبیل را دچار تحول کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۵:۱۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
باسلام من یک بازنشسته صنعت فولاد هستم باتوجه به عقب افتادگی حقوق ابان واذر مسولین قول دادند تا اخر اذر هردو حقوق را واریز میکنن ودر شبکه خبر هم زیر نویس وپخش شد وکلی خوشحال شدیم که دیگر اقایان دروغهایشان را فراموش کرده اند ولی حقوق ابان را دادند وحقوق اذر ماه هنور در گرو دروغ اقایان مانده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
حرف حق جواب ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
لطفا حقوق کارمندان رو باوجود تورم افزایش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
چی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۶
درود بر روحانی
آخرین اخبار