نشست خبری قبل بازی مشکی پوشان دیار خراسان وسپید رود رشت در مشهد

نشست خبری قبل بازی مشکی پوشان دیار خراسان وسپید رود رشت در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ،مربی تیم مشکی پوشان دیار خراسان در این نشست گفت: دیدار فردا شرایط خاص خودش را دارد، روی بازی با سپیدرود و آنالیزش کار کرده ایم و تلاش می‌کنیم تا هم کادرفنی و هم بازیکنان ببریم.

سیاوش اکبرپور افزود: ۲ بازیکن عراقی در پست دفاع راست و هافبک‌مهاجم هم گرفتیم و امیدواریم شنبه قرارداد آن‌ها ثبت شود تا itc شان صادر شود. با دهنوی هم صحبت کردیم امیدواریم که بتوانیم از توانایی وی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به دنبال یک بازیکن عراقی دیگر هستیم که در تیم نیرو هوایی بازی می‌کند، اتفاقا ۱۰، ۱۱ روز قبل برای تیم ملی عراق گل هم زد.

مربی تیم مشکی پوشان دیار خراسان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: روح الله محروم است و حنیف هم کارتش صادر نشد. متاسفانه عسگری هم مصدوم است، اما بقیه بازیکنان اماده‌اند.

اکبرپور با اشاره به جدایی ناگهانی شربتی افزود: اتفاقاتی غیرحرفه‌ای در نقل و انتقالات امسال افتاد. بازیکنانی که می‌خواهند سرباز شوند باید از همان ابتدای فصل سرباز شوند تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود. روی بازیکن تیم‌مان حساب کرده ایم، اما ناگهان تراکتوری می‌شود.

وی در خصوص جدایی روح‌الله سیف‌اللهی و پیشنهاد پارس جنوبی به این بازیکن بیان کرد: به این راحتی نمی‌خواهیم روح‌الله را از دست بدهیم، ذات حرفه‌ای فوتبال این شرایط را دارد. این بازیکن طبق صحبتی که با عنایتی کرده می‌خواهد جدا شود. امیدوارم در این ۳ ماه باقیمانده روح‌الله را داشته‌باشیم.

مربی تیم مشکی پوشان دیار خراسان گفت: روزی که به اینجا آمدم تیم پژمرده‌ای داشتیم و تیم از نظر روحی خیلی خوب شده و مدیریت هم دارد کمک می‌کند. شاید برخی از بازیکنان تاپ ایران را نتوانستیم بگیریم، اما بازیکنانی گرفتیم که می‌توانند کار را برای ما در آورند.

اکبرپور در پایان تاکید کرد: مسئولان استان متاسفانه اصلا کمکی به تیم‌های لیگ برتری نمی‌کنند، از راس هرم که مدیریت است تا بازیکنان همه دست در دست یکدیگر در حال تلاشیم، اما تنها هستیم. به هر حال تصمیم بر این شد که ۵۰ میلیون مربوط به اجاره ورزشگاه امام رضا را بهتر است هر بازی به تیم تزریق کنیم تا نتیجه بهتری داشته‌باشد.

گفتنی است سرمربی تیم سپیدرود در نشست حاضر نشد.

انتهای پیام/ف

نشست خبری قبل بازی مشکی پوشان دیار خراسان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.