هفته نوزدهم سری آ ایتالیا؛

پیش بازی ناپولی- کروتونه؛ یاران همشیک به دنبال شکست ناپذیری در ایتالیا

تیم ناپولی در آغاز هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های سری آ. ایتالیاا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (جمعه) باید به مصاف تیم کروتونه برود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در آغاز هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های سری آ ایتالیا تیم رده هجدمی کروتونه در استادیوم اتزیو شیدا از ساعت 23:15 امشب(جمعه) باید به مصاف تیم صدرنشین ناپولی برود.

کروتونه که سال گذشته موفق شده بود به سری آ صعود کند و دومین فصل حضورش در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا پیگیری می کند در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و با ادامه این روند ضعیف ممکن است در انتهای فصل به سری بی بازگردد. کروتونه پس از برد در برابر  بلونیا در هفته یازدهم سری آ ایتالیا به یک باره بدشانسی عجیبی گریبان این تیم را گرفت و در چهار بازی پیاپی متحمل شکست در برابر تیم های جنوا،یوونتوس،اودینزه و ساسولو گردید اما موفق شد با پیروزی دلچسب مقابل کیه وو تاحد زیادی امیدهایشان را در برای ماندن در لیگ ایتالیا زنده نگه دارند. اما با باخت هفته گذشته در برابر لاتزیو حالا در شرایط بحرانی قرار دارد و برای اینکه از منطقه خطر فرار کنند نیاز مبرمی  به سه امتیاز دیدار برابر ناپولی صدر نشین و این روزها آماده فوتبال ایتالیا دارند.

در آن سو،ناپولی با هدایت مائوریسیو ساری همانند چند فصل اخیر فصلی موفق را پشت سر می گذارد. ناپولی به جز باخت غافلگیر کننده در برابر یوونتوس در هفته 15، طی هفته های اخیر تمامی تیم ها را از دم تیغ گذرانده است.ناپولی در جریان هفته های پانزدهم و شانزدهم برابر بانوی پیر و بنفش ها از 6امتیاز ممکن تنها موفق به کسب یک امتیاز شد و همین عامل باعث شد تا صدر جدول را 2دستی به اینتر اسپالتی واگذار کنند اما ساری با جمع و جور کردن تیمش نه تنها دوباره توانست روح تازه ای را به تیمش بدمد بلکه حتی آنها موفق شدند در هفته های 17 و 18 تورینو و سمپدوریا را از پیش رو بردارند و نه تنها شکست غافلگیر کننده برابر یوونتوس و مساوی مقابل فیورنتینا را به فراموشی بسپارند بلکه حتی صدرجدول را دوباره نیز از چنگ اینتری ها دربیاورند و از آن خودشان کنند.ساری قطعا می داند که تیمش برای حفظ صدرنشینی به برد در دیدار امشب برابر کروتونه نیاز دارد.همچنین یکی از اتفاقات ویژه این ورزهای ناپولی را می توان شکستن رکورد گلزنی دیگه گو مارادونا از سوی همشیک در بازی مقابل سمپدوریا دانست که توانست پس از سال ها با 116 گل زده به عنوان برترین گلزن تاریخ ناپولی دست یابد.

پیش بازی ناپولی کروتونه؛ بازی نه چندان سخت آبی ها در خانه اتزیو شیدا

در 2 بازی اخیر 2 تیم، 2 پیروزی برای ناپولی حاصل شده و قطعا ناپولی با روحیه بالایی پا به این دیدار خواهد گذاشت تا بتواند سومین برد متوالی اش را مقابل کروتونه جشن بگیرد.

بیشتربدانیم:

ناپولی در 11 بازی از 12 بازی قبلی خارج از خانه خود در سری آ پیروز شده است.

کروتونه در 5 بازی از 6 بازی قبلی خود در سری آ شکست خورده است.

در 3 بازی قبلی خانگی کروتونه مقابل ناپولی بیش از 2.5 گل زده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار