شناسایی خاطیان احتمالی برگزاری جنگ شب گذشته در سراوان در دستور کار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تیمی از مرکز استان جهت بررسی موضوع و شناسایی خاطیان احتمالی برگزاری مراسم به سراوان اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جنگی که شب گذشته همزمان با شب رحلت حضرت معصومه (س) در سراوان برگزار شده اظهار داشت: هر گونه برنامه کنسرت، جنگ و برنامه‌های شادمانه باید توسط هیئت‌های نظارت استانی مجوز دریافت کند و متاسفانه جنگی که شب گذشته در سراوان برگزار شده فاقد مجوز بوده است.

مسگرانی افزود: بررسی‌های اولیه ما و توضیحات رئیس اداره ارشاد سراوان نشان می‌دهد برگزارکنندگان این مراسم که متاسفانه رعایت ایام را نکرده‌اند، دقت لازم در این مسئله را نداشتند و از همزمانی برنامه با رحلت حضرت معصومه (س) بی‌خبر بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت شئونات اسلامی و شرایط ویژه ایام سوگواری ائمه معصومین جزو وظایف همه سازمان‌ها و به ویژه ادارات ارشاد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیمی به سرپرستی معاونت هنری، دفتر بازرسی و حراست اداره‌کل ارشاد استان جهت بررسی دقیق این موضوع به سراوان اعزام شده است.

مسگرانی ادامه داد: چنانچه بررسی‌های این تیم نشان دهد عمدی در کار بوده و مقصرینی در این ماجرا شناسایی شوند، حتماً با آن‌ها برخورد صورت می‌گیرد و تذکرات لازم داده می‌شود تا چنین موضوعاتی دیگر تکرار نشود.

مدیرکل ارشاد استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با وجود آن که مسئولان ارشاد سراوان از این موضوع عذرخواهی کرده‌اند، اما رعایت شئونات ایام رحلت و سوگواری جزو اهم وظایف ماست و چنانچه عمد و تخلفی صورت گرفته باشد برخورد لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار