اقتدار مردم در حماسه 9 دی مشتی محکم بر دهان فتنه گران

مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقتدار مردم در مقابل فتنه گرها گفت.

اقتدار مردم در حماسه 9 دی مشتی محکم بر دهان فتنه گرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛دکتر مقدم فر مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حماسه 9 دی در مصلای گرگان گفت: مردم ایران با اقتدار و همبستگی در مقابل فتنه گرها ایستادگی کردند تا از دست درازی های های تجاوزر گران به دور باشد.

وی از حماسه آفرینی این مردم همیشه در صحنه گفت : و از حضور مردم گلستان که همیشه یارو یاور رهبر انقلاب بودند قدر دانی کرد.


مقدم فر ادامه داد:دشمنان و فتنه گران از هر چیزی استفاده و چالش های اقتصادی و اجتماعی را بهانه می کنند و با اینها موجب ایجاد فتنه در کشور می شوند اما مردم ، مسئولین و نخبگان همیشه همراه انقلاب بودند.


وی گفت:ایران در اوج اقتدار است و دشمنان چشم دیدن این موفقیت ها را ندارند و به همین دلیل است که با قدرت گرفتن ایران در منطقه مخالفند.


وی افزود: چرا دشمنانی مثل امریکا تجاوزگر با عربستان دشمن نیستند بلکه با آنها دوستند زیرا کشوری مثل عربستان گوش به فرمان دولت آمریکا است.


مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تکلیف مردم با دشمنان خارجی مشخص است اما این فتنه گران که پشتشان به امریکا گرم بود یک بار ه به مردم ضربه زدند .


مقام معظم رهبری فرمودند سران فتنه از بیرون کشور این فتنه گران را کنترل و حمایت می کردند.


وی همچنین گفت : آنها از هر جایی از سوریه ، لبنان ، عراق و حملات داعشیان خواستند ایران را از بین ببرند اما این شهدای مدافع حرم بودند که جلوی دست درازی های دشمنان را گرفتند و با گذشتن از جان خود باری دیگر اقتدار ایران را در منطقه به نمایش گذاشتند.


مقدم فر افزود: امروز بهانه های دشمن برای ایجاد فتنه همین چالش هایی است که در جامعه وجود دارد و از این چالش ها بزرگتر در کشور های خودشان بیشتر است اما آنها با بزرگنمایی ها سعی در فریب مردم دارند.


وی همچنین در پایان از مردم خواست تا هوشیار و بیدار باشند و سخنان رهبری را در این زمینه فراموش نکنند.

 

انتهای پیام / ح

 مشاور عالی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.