ابلاغ 132 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال روستایی در خراسان شمالی

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: 132 میلیارد تومان اعتباربرای توسعه اشتغال روستایی استان خراسان شمالی ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مجتبی نجفی مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: شیوه نامه حوزه اشتغال پایدار روستایی ابلاغ شده و 132 میلیارد تومان سهم خراسان شمالی است که از صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده است.

وی گفت: علاوه بر این میزان اعتبار، بانک ها نیز باید 132 میلیارد تومان از محل منابع خودشان سهم بگذارند که در مجموع 264  میلیارد تومان خواهد بود.

نجفی اضافه کرد: میزان اعتبار توسعه اشتغال روستایی تا قبل از این 190 میلیارد تومان بود که در کل کشور این مبلغ به دلیل اختصاص منابع به مناطق زلزله زده کاهش یافت.

 وی اظهار کرد: این اعتبارات با نرخ 6 درصد با عاملیت بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک، صندوق توسعه بخش کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید پرداخت خواهد شد.

نجفی ادامه داد: طرح ها پس از دریافت مجوز از دستگاه های اجرایی در کمیته ای متشکل از نماینده استانداری، بانک عامل، نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگزار طرح توسعه تکاپو و نماینده دستگاه اجرایی بررسی می شود

انتهای پیام/آ

ابلاغ اعتبارات برای توسعه اشتغال روستایی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.