بیک زاده: نفت یک تیم فلک زده است

بازیکن تیم نفت تهران گفت: متاسفانه مشکلات پیچیده و به نوعی نفت یک تیم فلک زده است و امیدوارم مشکلات نفت تهران حل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هاشم بیک‌زاده درباره وضعیت تیم نفت تهران گفت: قرار شد امضاء کنیم و بنویسیم با این وضعیتی که داریم اگر شرایط به همین منوال باشد دیگر در مسابقات شرکت نمی‌کنیم. دیروز (جمعه) هم قصدمان این بود که برابر فولاد بازی نکنیم اما به احترام فوتبال و این که فدراسیون تحت الشعاع قرار نگیرد بازی کردیم.

ما نه زمین تمرین، نه مربی و نه لباس تمرین داریم

او افزود: برای خودم متاسفم که این حرف ها را در مورد ما زده اند. بالاخره من شخصیت دارم چرا که سابقه حضور در جام جهانی را داشته ام و همچنین چندین قهرمانی در لیگ برتر را به ثبت رسانده ام .فتاحی در جریان است که می خواستم به عنوان بزرگ‌تر، تیم را جمع کنم. از این حرف‌ها که گفتند من می‌خواستم سرمربی شوم خیلی ناراحت شدم. اگر قرار باشد جلوی پرسپولیس بازی نکنیم، فدراسیون و سازمان لیگ بابت این موضوع خیلی از نظر مالی ضرر می‌کنند. امیدوارم مشکلات نفت تهران حل شود. ما بحثمان همین است، ما زمین تمرین نداریم. لباس تمرین هم نداریم. سرمربی هم که نداریم. مالک را هم کسی قبول ندارد که ما قراردادمان را فسخ کنیم این در صورتی است که خود آقایان تیم را به جهانیان واگذار کرده بودند. متاسفانه مشکلات پیچیده و نفت یک تیم فلک زده است. با این وضعیت اگر شما جای ما بودید چه تصمیمی اتخاذ می کردید؟

او در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی گفته یک هفته نفتی‌ها صبر کنند  تا مشکلات شان حل شود، گفت: تا یک هفته دیگر تیم به لیگ یک سقوط می کند. یک هفته دیگر به چه درد ما می‌خورد! برخی از بازیکنان پیشنهاد دارند ولی نمی‌توانند جدا شوند چون پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته شده است. باشگاه نسبت به بازیکنان تعهداتی دارد و باید به آن عمل کند و در صورتی که پایبند نباشد بازیکنان می توانند قراردادشان را فسخ کنند. امیدوارم یک فکری کنند چون باشگاه نه می تواند بازیکن جذب کند و نه می تواند کسی از نفت جدا شود. باشگاه نه مدیر دارد و نه وضعیت مشخصی دارد. چنین چیزی را تاکنون مشاهده نکرده ام. برخی‌ها در قراردادشان آمده که می‌توانند به راحتی جدا شوند اما سازمان لیگ دوست ندارد بازیکنان از نفت جدا شوند و به نوعی با این کارشان دارند زمان می خرند. باید بگویم در قرارداد برخی بازیکنان ذکر شده بود در صورتی که تا نیم فصل به مطالبات شان نرسند، می توانند به صورت یک طرفه فسخ قرارداد کنند.با این شرایط امیدوارم فکری کنند تا همه چیز ختم به خیر شود.

با این وضعیت پیش برویم رکورددار تغییر مربی در جهان می شویم

بیک‌زاده درباره تغییرات مداوم سرمربی در نفت تهران گفت: این گونه پیش برود بدون شک رکورد دار خواهیم شد. گل‌محمدی قرار است در بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس سرمربی باشد. در 10 هفته 6 مربی رفته و تازه با 6 تای دیگر هم صحبت هایی انجام داده اند که آنها قبول نکرده اند بیایند و سرمربی نفت شوند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار