ستوان دوم بهاروندی خبر داد

شناسایی و دستگیری سارق یک میلیون تومانی

رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو از دستگیری سارق یک میلیونی خبر داد و گفت: اموال مسروقه در خودروی همکار مالباخته کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ستوان دوم احمد بهاروندی رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو اظهار کرد: عصر روز گذشته یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس و اعلام کرد مقداری از وجه نقدش پس از خروج از بانک به سرقت رفته است.

وی گفت: با دریافت خبر وقوع سرقت، بلافاصله نزدیکترین تیم گشتی که در حوالی آدرس اعلامی در حال گشت زنی بود، برای بررسی موضوع اعزام که فردی با حضور گشت کلانتری، به آنان مراجعه و اظهار کرد دقایقی قبل از بانک مبلغ ۴ میلیون در ۴ بسته ده هزار تومانی وجه نقد دریافت و در داخل کیفم گذاشتم و سپس کیفم را داخل ماشین همکارم گذاشتم. مجددا به بانک مراجعه کردم. اما زمانی که برگشتم پول‌ها را شمارش و متوجه شدم یک بسته ده هزار تومانی به مبلغ یک میلیون تومان از کیف کم شده است.

این مقام انتظامی، بیان داشت: با دریافت اظهارات مالباخته تحقیق در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و تحقیقات میدانی آغاز که با بازنگری دوربین‌های مداربسته داخل بانک و بیرون بانک، اینکه فردی مراقب مالباخته و یا در حال زاغزنی باشد مشاهده نشد.

ستوان دوم بهاروندی، ادامه داد: تحقیقات وارد مرحله بعدی شد و تمام حساب و موجودی صندوق مربوط کنترل، اما سرنخی در خصوص کاستی وجه نقد مالباخته یافت شد که در نهایت ظن ماموران به همراه مالباخته به یقین نزدیک و همکار مالباخته تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۲۱۱ با ادامه بازجویی متوجه ضد و نقیض گویی راننده خودرو شد و در نهایت با بازرسی از خودرو همکار مالباخته، سارق وجوه نقد شناسایی شد.

این مقام انتظامی با توضیح اینکه با کشف وجوه نقد از داخل خودرو همکار مالباخته، متهم به بزه انتسابی اقرار کرد، بیان داشت: متهم برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و ضمن تکمیل پرونده، وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/

کشف وجه نقد مسروقه در خودروی همکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.