تعامل پلیس و شهرداری عاملی برای ارتقا امنیت و کاهش ناهنجاری های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شناسايی معضلات در حوزه امنيت اجتماعی و راهنمايی و رانندگی با استفاده از دانش روز با هدف ارتقای امنيت و كاهش ناهنجاری های اجتماعی از موارد تعاملی بین پلیس و شهرداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در ديدار با شهردار جديد كرمان، شناسايی معضلات در حوزه  امنيت اجتماعی و راهنمايی و رانندگی با استفاده از دانش روز به منظور كاهش جرائم و تقويت شرايط امنيتی را از موارد تعاملی ميان پليس و شهرداری دانست.

 فرمانده انتظامی استان با تاكيد بر اينكه آينده گان عملكرد ما را مورد نقد قرار می دهند، اظهار داشت: با توجه به اينكه مردم عملكرد مسئولان را رصد و قضاوت مي كنند بايستی به دور از نظرات سليقه ای، سياسی و جناحی اقدامات ماندگاری به منظور منافع عمومی جامعه انجام شود تا مورد تحسين دوست و دشمن واقع شود.

وی افزود: انتقاد در صورتی كه با حس نوع دستی و دلسوزی همراه باشد قطعا سازنده خواهد بود.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: پليس هم با استفاده از ظرفيت های موجود موضوعات امنيتی سياسی فرهنگی و اجتماعی  را رصد می كند و مواردی را كه به بهبود و تسريع در عملكرد شهرداری كمك كند منتقل خواهد کرد.

 وی یادآور شد: همكاری ساير دستگاهها با مجموعه پليس بعنوان متولی امر امنيت ،در موضوعات فرهنگی و اجتماعی باعث جلوگيری از بروز بسياری از جرم ها و تخلفات خواهد شد.

 سردار بنی اسدی فر نقش شهرداری در سطح شهررا تعيين كننده دانست و ابراز امیدواری کرد: با حضور شهردار جديد پرو‌‌ژه های نيمه تمام سال های گذشته  با حداقل هزينه و تحرك در مدت زمان تعريف شده به سرانجام برسد تا بدينوسيله امنيت و آرامش خاطر در اذهان مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ب

ارتقای امنیت و کاهش ناهنجاری های اجتماعی با همکاری پلیس و شهرداری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار