افشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعتبار قابل توجهی برای شهرداری‌ها در لایحه بودجه 97 تعریف شده است

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: اعتبار و تسهیلات قابل توجهی برای شهرداری‌ها در لایحه بودجه سال آینده تعریف شده است.

///محمدعلی افشانی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لایحه استخدام نیروی انسانی شهرداری‌ها، اظهار کرد: اکنون این لایحه در مجلس و در قالب یک ماده واحده بررسی می‌شود.

وی افزود: زمانی که مجلس لایحه استخدام نیروی انسانی شهرداری‌ها را تصویب کند، آئین‌نامه‌ای اجرایی برای آن نوشته می‌شود که در مواد آن آئین‌نامه مباحثی در خصوص حقوق کارکنان شهرداری، چگونگی استخدام، وضعیت نیروهای قراردادی، پیمانی و... پیش‌بینی و تعریف شده است.

افشانی با بیان اینکه نیروهای شهرداری‌ها بیشتر از پست‌های سازمانی است، گفت: در شرایط فعلی که وضعیت اشتغال در کشور مهمترین دغدغه دولت و مسئولان است، نمی‌توانیم این نیروهای مازاد را از شهرداری‌ها خارج کنیم، چراکه با این اقدام دچار مشکل می‌شویم لذا باید میان حرفه، تحصیلات و تجربه نیروهایی که به کار گرفته می‌شوند، تعادل‌ ایجاد کرد.

افشانی از افزایش بودجه شهرداری‌ها در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: سال آینده اعتبار و تسهیلات قابل توجهی برای شهرداری‌ها در لایحه بودجه تعریف شده است لذا امیدواریم وضعیت شهرداری‌ها بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار