آماده باش دستگاه‌های امدادی، اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی در گوریه

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران و آماده باش دستگاه‌های امدادی، اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، گفت: در پی وقوع زلزله‌های متعدد در گوریه، جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد و اکنون همه دستگاه‌های امدادی، اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی در آماده‌باش هستند.


وی افزود: مردم به شایعات فضای مجازی توجه ننمایند چرا که زمان وقوع و بزرگی زمین‌لرزه قابل پیش‌بینی نیست اما هر چه تعداد زمین‌لرزه‌های کوچک بیشتر باشد انرژی زمین تخلیه می‌شود و از وقوع زمین‌لرزه بزرگ جلوگیری می‌کند.


حاجی زاده، عنوان کرد: توصیه شده که به همه خانوارها چادر ارائه شود و همچنین به دلیل اینکه صبح امروز مدارس در گوریه فعال بوده‌اند، در حیاط مدارس چادر برپا شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه روز گذشته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات از شهرستان شوشتر بازدید کرد، گفت: همچنین تقاضای نصب دستگاه شتاب‌نگار را به تهران ارائه کرده‌ایم که کارهای اولیه آن انجام شده و احتمالا تا بعد از ظهر نصب خواهد شد.


انتهای پیام/و


برپایی چادر در مدارس گوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.