امیرآبادی فراهانی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

باید با کسانی که شعار ساختارشکنانه می‌دهند، برخورد شود/ قوای سه‌گانه از حقوق ملت حمایت کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مسئولان باید حتما با افرادی که به اموال عمومی آسیب می‌زنند و شعار ساختارشکنانه می‌دهند، برخورد کنند.

 

ااحمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجمعات اخیر گفت: مردم از برخی از مشکلات به ویژه در زمینه معیشتی و بیکاری گله‌مند هستند که این گله‌مندی کاملا بجاست و مجلس و دولت باید مشکلات مردم را حل کنند. 

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم این است که به موسسات مالی و اعتباری که از سوی بانک مرکزی هم مجوز داشتند اعتماد کردند اما دچار مشکلاتی شدند و می‌خواهند به حقشان برسند، ادامه داد: برخی از موسسات مالی و اعتباری واقعا حق خوری کرده‌اند و پول مردم را نمی‌دهند که مجلس پیگیری‌هایی را انجام داد و روسای قوا هم جلساتی در این زمینه‌ها داشتند تا این افراد هرچه سریع‌تر به حقوقشان برسند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: بسیاری از اوقات مردم برای پیگیری مطالباتشان تجمعاتی جلوی مجلس دارند تا حرفشان را به گوش نمایندگان ملت برسانند که این حق مسلم آنان است و هیچ اشکالی ندارد و بار‌ها هم اتفاق افتاده است. 

امیرآبادی فراهانی گفت: اما متاسفانه این روز‌ها آنچه اتفاق می‌افتد آسیب زدن به اموال عمومی و ایجاد مزاحمت‌هایی برای شهروندان و سر دادن شعارهایی ساختارشکنانه است که البته این افراد بسیار اندک هستند و بسیاری از مردم سریعا خط خود را از این افراد جدا می‌کنند، به نظرم باید خط این افراد از مردم جدا و با آنان بر اساس قانون برخورد شود. 

نماینده مردم قم ادامه داد: این افراد قطعا جزء مردم نیستند و از جاهای مختلف برای برهم زدن نظم عمومی کشور و آسیب زدن به اموال عمومی دستور می‌گیرند که مسئولان باید حتما با این افراد برخورد کنند و نگذارند برای مردم مزاحمت ایجاد کنند. 

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران پای ارزش‌ها و اصول انقلاب ایستاده‌اند که این ارزش‌ها و اصول ما به ازای مادی ندارد، اظهار کرد: وظیفه مسئولان این است که ضمن مقابله با تجمل‌گرایی، اشرافی‌گری و تبعیض طبقاتی به دنبال آرامش و رفاه مردم باشند و ما در مجلس هم این قول را به مردم می‌دهیم که از حقوق آنها کوتاه نیایم و در جایی که دولت از مردم حمایت می‌کند با آنان همسو هستیم اما وقتی کوتاهی کنند و به حاشیه روند، حتما از حقوق مردم دفاع می‌کنیم.

امیرآبادی فراهانی درباره وظیفه مسئولان و قوای سه‌گانه در این شرایط تصریح کرد: دشمنان ایران هر روز علیه ما نقشه می‌ریزند و دیدیم که در بحث هسته‌ای بهانه آورند و بعد هم مسائل منطقه و بحث‌های موشکی را مطرح کردند و هر روز بهانه تراشی می‌کنند و به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه با وجود چنین دشمن‌هایی باید همیشه هوشیار باشیم چرا که دشمن شبانه روز تلاش می‌کند تا ما را در منطقه و صحنه بین‌الملل منزوی کند، خاطرنشان کرد: ما هم باید تلاش کنیم تا نقشه‌های دشمن را را خنثی کنیم و مسئولان قوای سه گانه هم باید از حقوق ملت و ارزش‌های انقلاب حمایت کنند و باید به ظرفیت‌های داخلی و جوانانمان توجه ویژه داشته باشند تا در برابر دشمن پیروز شویم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خواهشا کاری کنید تا مشکلات معیشتی مردم رفع شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۶
هرکی اختشاش کرد یارانه اش را قطع کنید
-
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۱ دی ۱۳۹۶
باید با اشوبگران برخورد جدی شود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجید
۱۰:۳۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۶
با آشوبگران باید برخورد جدی شود تا درس عبرتی بشه برای بقیه .
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه . مرگ بر امریکا
Saudi Arabia
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا .
مرگ بر اسرائیل .
مرگ بر السعووووود
آخرین اخبار