یارانه چه کسانی در سال 97، 4 برابر می‌شود؟ + جزئیات

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت:با حذف دهک های پر درامد جامعه از لیست هدفمندی، افراد نیازمند تا ۴ برابر بیشتر یعنی هر نفر ١٩٣ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

یارانه چه کسانی در آینده 4 برابر می‌شود؟ + جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت الله ترکی در خصوص نحوه تعیین دهک‌های کم درآمد برای واریز یارانه نقدی گفت: افراد برای دریافت یارانه باید نیازمندی خود را اعلام کنند که صورت صلاحیت یارانه دریافت می‌کنند و در صورت حذف دهک‌های پردرآمد از لیست هدفمندی، دهک‌های پایین ۴.۵ برابر یارانه دریافت می‌کنند، براین اساس هر نفر از خانوار ١٩٣ هزار تومان و خانوار‌های ۵ نفره بیش از ٧٠٠ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: یارانه در بودجه سال آینده به افراد عضو کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، افراد ساکن در دهستان ها و بیماران خاص پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران تصریح کرد: حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در دستور کار و اولویت‌بندی سطح کشور قرار گرفته به طوری که برای شهرستان‌های تهران، پردیس و دماوند و همچنین تهران، پاکدشت، اسلامشهر اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد تومان منظور شده است. همچنین مطالعاتی برای ایجاد راه‌آهن تهران، شهرقدس، ملارد و شهریار صورت گرفته و به زودی در شهرستان‌های استان تهران اتفاقات مثبتی را شاهد خواهیم بود. همچنین هزار دستگاه واگن مترو وارد ناوگان درون شهری خواهد شد.

ترکی ادامه داد: ۱۴ هزار اتوبوس و مینی‌بوس در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، ۱۷ هزار ون و تاکسی نو جایگزین خودروهای فرسوده، خروج ۲۰ هزار وانت فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور در دستور کار قرار دارد.

وی در انتها خاطر نشان کرد: ۵۰ هزار موتورسیکلت بنزینی از رده خارج و مورتوهای برقی جایگزین آن می‌شود و اولویت با کلان‌شهرهای دارای آلودگی هوا و ترافیک است. همچنین ۱۰ هزار کامیون نو، ۲ هزار واگن باری و ۱۰۰ لوکوموتیو بر اساس این برنامه به حمل و نقل کشور افزوده می‌شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

یارانه این افراد سال آینده ۴ برابر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۵:۳۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
خانوادهایی که جز این گروها مثل بهزیستی وکمیته نیستن بیکار هم هستن حتی بیمه هم نیستن تنها منبع در آمد شون یارانه است باید چکار کنند چرا اونارو شناسایی نمکنید یارانه این خانوارها رو باید زیاد کنیدخواهش میکنم
United States of America
ک م
۱۸:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
من با اینکه بازنشسته هستم ولی واقعا تا آخر برج با قرض از فامیل و سوپر مارکت محل زندگی میگذرانم وای به حال کسانی که زندگیشان همین یارانه هاست ...دولت یک کمی بیشتر به فکر مردم باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
اخه اینم شد زندگی...ماهی ۴۵ هزار تومان.جالت هم نمیکشن به جای این کا زیادترش کنن. میخوان از خیلی هارا هم قطع کنن.خانواده هایی را میشناسم که پدر خانواده بیکاره ودارن با همین ۴۵ تومان یارانه زندگی میکنن.
وقتی مسئول های ما وخانواده هاشون دارن اشرافی زندگی میکنن.چه حال از حال وروز ما میفهمن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
سلام دوستان عزیز.
اخه ۴۵ هزار تومن یک سوم کرایه تاکسی و رفت و امد میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۹ دی ۱۳۹۶
توروخدا قطع نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
چرا قطع میخواهید بکنید .یارانه هارو زیاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
توروخدا قطع نکنید یارانه هارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۱ دی ۱۳۹۶
من که نیستم خیالتون راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
وای کاش منم جزئشون بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۶
بازنشسته شرکت پتروشیمی شازند با ۴ میلیون تومان حقوق بازنشستگی در ماه, هیچ نیازی به یارانه ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
یارانه هارو زیاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۶
یارانه منم قطع کرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
یعنی وضع ما بهتر می شه؟
آخرین اخبار