رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های ایرانشهر؛

تخریب بیش از ۱۴ میلیارد ریالی علائم رانندگی در جنوب سیستان بلوچستان

رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های ایرانشهرگفت: تخریب و سرقت علائم ایمنی جاده‌ها از معضلات موجود در راه‌های جنوب این استان است که تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد رضا دشتی زاده رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه‌های ایرانشهر اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلات جاده‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان تخریب و سرقت علائم ایمنی است.

وی بیان کرد: برای ارتقاء سطح ایمنی مسیر‌های جنوب سیستان و بلوچستان و با توجه به پرتصادف بودن این مسیر‌ها از ابتدای امسال تاکنون هزار کیلومتر از نقاط پر حادثه جنوب این استان با سه خط ممتد زرد خط کشی شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت نصب و ساماندهی گاردریل در مسیر‌های شریانی جنوب سیستان و بلوچستان به طول هفت کیلومتر برای ارتقاء ایمنی جاده‌ها انجام شده است.

سیستان و بلوچستان با ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین و گسترده‌ترین استان کشور محسوب می‌شود به طوری که فاصله نزدیکترین شهرستان به مرکز این استان حداقل ۱۸۵ کیلومتر و فاصله جنوبی‌ترین با شمالی‌ترین شهرستان این استان افزون بر هزار کیلومتر است.

گستردگی زیاد و طولانی بودن فواصل میان شهرستانها، بخش‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان سبب شده تا ۲ اداره کل راه و ترابری در مرکز و جنوب این استان ایجاد شود.

اداره کل راه و ترابری مرکز سیستان و بلوچستان (زاهدان) محدوده راه‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، زاهدان، خاش و سراوان را زیر پوشش دارد.

همچنین حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)، شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار است.

انتهای پیام/ع

سرقت علائم رانندگی در جنوب سیستان بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.