تجری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نحوه هزینه‌کرد کمک‌های واریزی برای زلزله زدگان کاملا مشخص است

نماینده قصرشیرین و سرپل ذهاب گفت:بهتر است کمک‌های جمع ‌آوری شده برای زلزله زدگان با هماهنگی مسئولان اجرایی هزینه شود.

نحوه هزینه‌کرد کمک‌های واریزی برای زلزله زدگان کاملا مشخص است/ برخی پول‌های جمع آوری شده را با هماهنگی مسئولان اجرایی به صورت واقع بینانه هزینه کنندفرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی  درباره نحوه هزینه‌کرد بودجه و پول‌های اهدایی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: میزان پول‌ها و واریزی‌های مردم در حساب‌ هلال احمر کاملا مشخص است و با نظارت و هماهنگی استاندار و بنده بر حسب نیازمندی منطقه هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های بلاعوض هم قاعدتا به همان حساب هلال احمر منتقل خواهد شد، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم کرمانشاه قدردان کمک‌هایی هستم که مردم از اقصی نقاط کشور به این منطقه ارسال کرده و یا به صورت حضوری آن را تحویل داده‌اند.

تجری تصریح کرد: بخشی از کمک‌ها هم مربوط به نهادها و ارگان‌های دولتی است که مسلما مسیر هزینه‌کرد آنها کاملا مشخص است و در مسیرهای عمومی مانند اسکان موقت، کمک‌های بلاعوض به هر خانوار و... هزینه می‌شود اما کمک‌هایی هم هستند که اشخاص از نقاط مختلف و بدون هیچ مسیر روشنی دریافت کرده‌اند که ما نمی‌دانیم این پول‌ها کجا هزینه شده و به چه کسانی تعلق گرفته است.

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب تأکید کرد: امیدواریم خود این عزیزانی که کمک‌های مردمی را دریافت کرده‌اند اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند زیرا نیاز است که این کمک‌ها به صورت عادلانه، اصولی و بر حسب نیاز منطقه توزیع شود.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی برخی افراد مطرح مانند ورزشکاران تصریح کرد:‌ تا این لحظه مشخص نشده که چگونه می‌خواهند این پول‌ها را هزینه کنند و ما امیدواریم این آقایان با هماهنگی مسئولان اجرایی و تقریبا با نظارت خودشان مسیر صحیحی را برای استفاده و هزینه‌کرد این مبالغ کمکی به صورت واقع‌بینانه انجام دهند.

تجری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت نبود نظارت جدی مشکلاتی در نحوه هزینه‌کرد این پول‌ها در مناطق زلزله‌زده ایجاد خواهد شد، گفت: بنده به عنوان نماینده مردم استان کرمانشاه اعلام آمادگی می‌کنم تا اگر این آقایان بیایند در خدمتشان باشم به نحوی که به صورت اطمینان‌بخش این پول‌ها به صورت عادلانه در میان زلزله‌زدگان توزیع شود.

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب گفت: بنده به عنوان ابزار نظارتی مجلس تمام توان خود را به کار می‌گیرم اما مشروط بر آن که از اعمال سلیقه فردی و احساسی در این مناطق جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ دی ۱۳۹۶
خدا کنه یارانه ها قطع نشه .
آخرین اخبار