عدم پیگیری مصوبات جلسات به معنای بی اعتنایی به زمان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان ضمن تاکید بر تدوین مصوبات اجرایی و قانونی در جلسات، گفت: عدم پیگیری موثر مصوبات جلسات به معنای بی اعتنایی به زمان برای اجرای طرح های توسعه ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدجواد فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه یک (شهرستان منوجان) گفت: با توجه به مصوبه جلسه قبل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منوجان مبنی بر حل مشکل حریم قلعه این شهرستان، بازسازی و واگذاری آن، بر اساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، قلعه منوجان و حریم درجه یک و درجه دو آن مشخص شده و به تصویب رسیده و لذا قانونی است و ضوابط ساخت و ساز در این نقاط نیز تعیین شده است.


وی اظهار کرد: بایستی کارشناسی شده و تا شعاع مشخصی اطراف این قلعه در اختیار معین اقتصادی منوجان قرار گیرد تا در این مکان طرح های گردشگری مورد نظر اجرا شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: در مصوبه جلسه قبل مصوب شده که اقدامات لازم برای اخذ مجوزهای لازم برای احداث نیروگاه 500 مگاواتی منوجان انجام گیرد که متاسفانه تا کنون این تصمیم عملی نشده است.


دکتر فدائی بر صرفه جوئی در منابع آب استان تاکید و اظهارکرد: درست نیست در استان کرمان که به دلیل کمبود شدید آب به دنبال انتقال از سایر نقاط هستیم، آب برای نیروگاه های سیکل ترکیبی استفاده شود و بایستی با استفاده از تکنولوژی های جدید مصرف آب حتی الامکان حذف گردد و یا به حداقل برسد.


در این نشست موارد مربوط به مشاغل خانگی، استفاده از سند توسعه ورزش و سلامت و اختصاص زمین مناسب برای برپایی غرفه دائمی برای فروش محصولات صنایع دستی جنوب استان کرمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

لزوم تدوین مصوبات اجرایی و قانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار