سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان:

برگزاری نمایشگاه عکس 'فرش خزان' در همدان

نخستین نمایشگاه عکس از 11 تا 14 دی ماه امسال در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی پذیرای علاقه ‌مندان است.

برگزاری نمایشگاه عکس 'فرش خزان' در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانوحید علی ضمیر سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان در این باره گفت: در این نمایشگاه 50 اثر رنگارنگ از پاییز توسط شهروندان علاقه مند به عکاسی همدان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این تعداد عکس از بین یک هزار عکس ارسالی به دبیرخانه دومین مسابقه فرش خزان توسط هیات داوران انتخاب و شایسته شرکت در نمایشگاه عکس فرش خزان شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان بیان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج هنر عکاسی در بین جامعه هنری به خصوص جوانان و سعی در به تصویر کشیدن زیبایی برگ‌های پاییزی و آشنایی بیشتر شهروندان با بوستان‌های شهر است.

 علی ضمیر خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقه عکاسی 'فرش خزان' پاییز امسال در 2 بخش عمومی و حرفه‌ای برای تمامی عکاسان، هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی آزاد و بخش‌ عمومی پیرامون جاذبه‌های طبیعی فصل پاییز در بوستان‌های همدان برگزار شد.

گفتنی است:این نمایشگاه از 11 تا 14 دی ماه امسال و صبح‌ ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16تا 19 در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی پذیرای علاقه ‌مندان است.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه عکس 'فرش خزان' در همدان برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.