سيلى مدير عامل به صورت مربى مهرام!

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام تایید کرده که در پایان بازی به دلایل شخصی به صورت مربی حریف سیلی زده است.

اتفاق عجیب در بازی لیگ برتر بسکتبال/برخورد عجیب تیم جنوبی با سرمربی تیم مهامبه گزارش گروهوبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز گذشته در یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر بسکتبال تیم های مهرام و پتروشیمی به مصاف یکدیگر رفتند. در حالی که تیم جنوبی در این فصل هنوز یک باخت هم در کارنامه نداشت، در این مسابقه با یک امتیاز اختلاف مقابل مهرام شکست را پذیرا شد.

 بلافاصله بعد از بازی اخباری منتشر شد که مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام به صورت سرمربی مهرام سیلی زده است. این موضوع حتی در گزارش زنده رادیویی نیز اعلام شد.

 شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه جنوبی امروز خودش هم در مصاحبه این مساله را تایید کرده و در این باره م گفته است: «اتفاقی که افتاد به خاطر یک اختلاف شخصی و دلخوری بود که از مدت‌ها پیش از سرمربی مهرام به دل داشتم. او حرکت تحریک آمیزی انجام داد و من هم با او برخورد کردم. به هر حال من هم انسان هستم و صبرم حدی دارد. من سیلی زدن به ایشان را به هیچ وجه کتمان نمی‌کنم ولی این اتفاق بعد از بازی افتاد و ربطی به شخص دیگری نداشت.»

 جالب اینکه مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام که به نظر می رسد از حرکت عجیب مدیرعامل باشگاه حریف شوکه شده، واکنش تندی به ماجرا نداشته و سعی کرده فعلا از روی این مساله عبور کند: «اتفاق خاصی نیفتاده‌است و بهتر است درباره مسائل فنی مسابقه صحبت‌کنیم. این حرف‌ها در شان بسکتبال نیست. باید دید کلان‌تر داشته باشیم و به مسائل فنی بسکتبال برسیم که به نفع این رشته است.»

 به هر حال باید دید با توجه به تایید این برخورد فیزیکی از سوی مدیرعامل باشگاه پتروشیمی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال چه برخوردی با این ماجرا خواهد داشت.

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

سیلی مدیرعامل تیم جنوبی به صورت مربی مهرام!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
مگه میشه مگه داریم
آخرین اخبار