احداث شهرک صنفی اتومبیل کرمانشاه

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: شهرک صنفی اتومبیل کرمانشاه منتفی نیست و احداث آن در حال پیگیری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ موسی سلیمی نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: با اشاره به در دستور کار بودن احداث شهرک صنفی اتومبیل‌های سنگین گفت: زمینی برای این منظور در شهرک صنعتی "فرامان" در نظر گرفته شد که قیمت آن برای اصناف بالا بود.

وی از رایزنی برای کاهش قیمت این زمین و مطرح شدن موضوع در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خبر داد و افزود:قرار بود رایزنی با شرکت شهرک‌های صنعتی برای کاهش قیمت زمین صورت گیرد که به ماجرای زلزله برخوردیم و کارها به تاخیر افتاد.

نائب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه معتقد است، پس از تعیین تکلیف زمین، شیوه ساخت و ساز و تامین انشعابات هم مشخص خواهد شد که با همکاری شهرداری باشد یا شرکت شهرک‌های صنعتی یا دیگر بخش‌ها.

سلیمی افزود: اگر زمین تعیین تکلیف شود، سایر کارها زمان زیادی نیاز ندارد و در زمان نه چندان طولانی می‌توان این شهرک صنفی را راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه خود نمایشگاه‌داران اتومبیل سنگین نیز برای جابجایی به این شهرک اعلام آمادگی کرده‌اند، تاکید کرد: تعداد این نمایشگاه‌ها حدود 120 مورد است که اکنون عمدتا در منطقه "دیزل‌آباد" مستقر هستند.

 

انتهای پیام/ز

 

شهرک صنفی اتومبیل‌های سنگین در کرمانشاه ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.