لیگ برتر فوتسال بانوان؛

مصاف پویندگان صنعت فجر شیراز برابر مس رفسنجان

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پویندگان صنعت فجر شیراز به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه ۱۵ دی‌ماه تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در دیداری خارج از خانه به مصاف مس رفسنجان می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۸ بر یک به نفع رفسنجانی‌ها پایان یافت.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در ۱۲ بازی گذشته خود ۴ پیروزی، یک تساوی و ۷ باخت داشته و با کسب ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول ۱۲ تیمی قرار دارد، این تیم در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده هفتم جدول می‌رسد.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز تاکنون ۳۴ گل زده و ۴۲ گل دریافت کرده است.

در مقابل تیم مس رفسنجان قرار دارد که در ۱۲ هفته گذشته ۶ پیروزی، یک تساوی و ۵ باخت را تجربه کرده است و در حال حاضر با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

تیم مس رفسنجان تاکنون ۵۰ گل زده و ۴۹ گل دریافت کرده است این تیم ۱۵ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. این تیم در صورت پیروزی در این دیدار و در صورت عدم نتیجه گیری تیم دختران کویر کرمان به رده پنجم جدول می‌رسد.

در حال حاضر تیم‌های پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری اهواز و دانشگاه آزاد تهران در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار‌های این هفته تیم نفت طلائیه مقابل ملی حفاری اهواز، سیاه جامگان مقابل شهرداری رشت، بانوان البرز زنجان مقابل دانشگاه آزاد تهران، دختران کویر کرمان مقابل پالایش نفت آبادان، پیام نور سیرجان مقابل استقلال ساری به میدان می‌روند.
انتهای پیام/ر

دیدار صنعت فجر مقابل مس رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار