کلاس آموزش صحیح‌خوانی قرائت نماز؛

برگزاری ۳۰ کلاس آموزش صحیح‌خوانی قرائت نماز در بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری ۳۰ کلاس آموزش قرائت صحیح نماز توسط روحانیون مستقر در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری ۳۰ کلاس آموزش قرائت صحیح نماز توسط روحانیون مستقر در روستا‌های این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح مهارت در خواندن صحیح قرائت نماز و گرایش جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: نقش کلیدی برگزاری این کلاس‌ها، جذب جوانان و نوجوانان به خوبی‌ها و نهادینه کردن اهمیت اقامه نماز جماعت و سبک زندگی اسلامی در بین اهالی روستا‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد افزود: به یقین شخصیت ائمه جماعات و نحوه برخورد آن‌ها با جوانان در فراهم شدن زمینه جهت جذب آنان به فراگیری آموزه‌های دینی و حضور در مساجد و اماکن مذهبی، می‌تواند بسیار مؤثر و تأثیرگذار باشد.

جعفرپور هم‌چنین از برگزاری ۱۳ گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه‌ای ویژه والدین در مدارس بروجرد خبر داد و گفت: یکی‌از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی که جوامع امروزی به آن مبتلا هستند ضعف بنیان برخی از خانواده‌هاست، از آنجایی‌که مشکلات خانواده‌ها به‌صورت ناهنجاری‌های اجتماعی بروز می‌کند و خانواده و سلامت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی‌از زمینه‌های اصلی در بروز مشکلات خانوادگی و اصولاً نارضایتی ز. زندگی مشترک استفاده نادرست از فضای مجازی است که تحت‌تاثیر تولیدات رسانه‌ای به وجود آمده است.

جعفرپور اضافه کرد: با توجه به این‌که بیشتر استفاده‌کنندگان از فضای مجازی جوانان و نوجوانان هستند فرهنگ‌سازی برای کاهش پیامد‌های آن امری ضروری است.

رئیس اداره تبلغات اسلامی بروجرد در ادامه با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای، به تبیین تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پرداخت و اضافه کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی واستفاده هوشمندانه ازاینترنت داشته باشد.

وی افزود: برگزاری گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه‌ای و فناوری‌های نوین بستر تعمیق ارزش‌ها، ویژه والدین دانش‌آموزان در مدارس هدف اثر خوبی به‌دنبال داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد استقبال چشم‌گیر و ستودنی والدین از این گفتمان‌ها را نشانه اهمیت دادن آنان به این موضوع و نقش آن در تربیت فرزندان‌شان دانست.

انتهای پیام/م

۳۰ کلاس آموزش صحیح‌خوانی قرائت نماز در بروجردبرگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار