جهاد دانشگاهی یکی از نهاد‌های پیشرو در ایجاد اشتغال

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی از معدود نهاد‌های پیشرو و فرصت ساز است که می‌توان با حمایت از آن فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ شریفی زاده معاون هماهنگی و امورمجلس جهاددانشگاهی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: جهاددانشگاهی از معدود نهاد‌های پیشرو و فرصت ساز است که با توجه به اعتراضات بعضی از افراد ، در شرایط فعلی کشور می‌توان با حمایت و پشتیبانی از اقدامات آن، در زمینه بیکاری فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد کرد.

شریفی زاده افزود: طرح توسعه اشتغال خانگی در ۸ استان آغاز شده و قادر به ایجاد ۲۰ هزار شغل در کشور است که باید آن را توسعه داد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی مرکزی برای بوجود آمدن شرکت‌هایی نواندیش است تا تولید علم و فرصت شغلی داشته باشند.

شریفی زاده بیان کرد: به تازگی در حوزه آموزش زبان، کار با ارزشی در جهاددانشگاهی قزوین صورت گرفته که در این طرح برای اولین بار ۸ کتاب با استفاده از روش بومی و محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی تدوین شده است.

به گفته وی، ۴ کتاب از این مجموعه آماده‌ی رونمایی و استفاده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم در این مراسم با تاکید بر ارزشمند بودن روحیه جهادی در بین جوانان این نهاد گفت: جهاد دانشگاهی عملکردی خالصانه، جسورانه و بسیجی دارد و لازم است که مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی  هم گفت: در زمینه تجاری سازی علوم متاسفانه در بین ۱۹۰ کشور، ایران دارای رتبه ۱۲۴ است.

داود محمدی افزود: بر اساس سندچشم اندازی که تا ۱۴۰۴ تدوین شده است باید به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم که هنوز محقق نشده است.

در پایان ضمن قدردانی از خدمات محمد حسین فائزی، فرشاد پیله چی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی استان معرفی شد.

انتهای پیام/

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.