مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان خبر داد؛

اجرای بیش از 15 برنامه به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش در استان همدان

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان از اجرای بیش از 15 برنامه به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش در سطح استان خبر داد.

اجرای بیش از 15 برنامه به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش در استان همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گل‌محمدی، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان گفت: برنامه های مختلفی به مناسبت سی و پنجمین سالروز صدور تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل گزینش در استان به اجرا در می‌آید که تجلیل از خانواده های شهدای گزینشگر  استان، تجلیل و تکریم از خدمات و زحمات پیشکسوتان گزینش و  بازدید خانواده ها ی گزینشگران از باغ موزه دفاع مقدس از جمله آنهاست.

 وی افزود: به همین مناسبت همکاران گزینشگر با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام (ره) و شهدا  تجدید میثاق خواهند کرد.

  رضا گل‌محمدی با اشاره به برنامه ورزشی ویژه گزینشگران، خاطرنشان کرد: صعود گزینشگران استان به ارتفاعات الوند، برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران گزینشگر و  تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی از جمله برنامه های ورزشی است که به اجرا در می آید.

 مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان  تهیه بروشور گزینش در یک نگاه و برگزاری دوره آموزشی تخصصی روش های تحقیق و پژوهش برای گزینشگران را از دیگر برنامه های ویژه این هفته دانست و تصریح کرد: همایش ویژه همایش گزینشگران استان با حضور مسوولین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

برنامه های سالروز تشکیل هسته گزینش در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.