موج زدن بی آبی در ۷ روستای بخش گمبوعه

بخشدار گمبوعه از فاقد آب شرب بودن ۷ روستای این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  جلیل عامری نسب، بخشدار گمبوعه گفت: در حال حاظر 7 روستا در بخش گمبوعه (9کیلومتری اهواز) فاقد آب شرب هستند و مابقی نیز به جزء 4تا5از فشار آب خوبی برخوردار نیستند.

وی پیگیری مشکلات حوزه‌های آب شرب، آب کشاورزی، عمران و گاز را از اولویت‌های مهم بخشداری گمبوعه برشمرد.

بخشدار گمبوعه عنوان داشت: در حال حاضر 7 روستا در گمبوعه فاقد آب شرب هستند و مابقی نیز به جزء 4 تا 5 از فشار آب خوبی برخوردار نیستند.

عامری نسب بیان کرد: آب این منطقه یا شور است یا بد بو که برای مصارف خانگی هم مناسب نیست.

وی با بیان اینکه بسیاری از اهالی گمبوعه در مراجعات خود به بخشداری از وضعیت آب شرب گله دارند گفت: در این رابطه طی 6 ماه اخیر مکاتبات زیادی با مسئولان و متولیان این موضوع داشته‌ایم که خوشبختانه پیگیری‌ها نتیجه داده است.

عامری نسب  عنوان کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته به منظور تأمین آب شرب گمبوعه مقرر شد یک خط لوله برای انتقال آب از سد کرخه به تأسیسات شهید علی هاشمی و یک خط لوله هم برای انتقال آب از تأسیسات شهید علی هاشمی به تأسیسات شهید هاشمی نژاد که روستاهای گمبوعه در محدوده آن هستند ایجاد شود تا کمبودهای مربوط به آب شرب اهالی گمبوعه برطرف شد.

بخشدار گمبوعه  با اشاره به ضرورت تأمین آب شرب سالم در این بخش گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته انتظار می‌رود ظرف 2 ماه آینده شاهد ایجاد این 2 خط لوله باشیم.

انتهای پیام/م

7روستا در گمبوعه فاقد آب شرب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.