مدیرعامل آتش نشانی کرمان؛

۶ هزار دانش‌آموز کرمانی آموزش‌های ایمنی رافراگرفتند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: طی سه ماه گذشته بیش از ۶ هزار دانش آموز کرمانی آموزش‌های ایمنی و آتشنشانی را فرا گرفتند.

۶ هزار دانش‌آموز کرمانی  آموزش‌های ایمنی رافراگرفتندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی عسکری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با بیان اینکه این سازمان هر ساله آموزش شهروندان را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد، گفت: در این راستا بیش از ۶۰۰ نفر از کارمندان ادارات مختلف سطح شهر نیز آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفته‌اند.

وی از بازدید ایمنی از مساجد و تکایای سطح شهر و صدور ۱۵۲ دستورالعمل ایمنی از منازل مسکونی، واحد‌های تجاری و اداری را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت زمان یاد شده خبر داد.

عسکری با تاکید بر اهمیت نصب  شیرهیدرانت در کلیه معابر سطح شهر، گفت: طی سه ماه گذشته چهار شیر هیدرانت در معابر نصب شده است و بر اساس اولویت در دیگر معابر نیز نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: این سازمان برای ایمنی بیشتر و رفاه حال شهروندان در مناسبت‌های مختلف از جمله نماز جمعه، راهپیمایی‌ها و مسابقات ورزشی حضور یافته و در صورت نیاز به شهروندان خدمات ارائه کرده است.

عسکری با اشاره به اینکه متاسفانه هر ماهه شاهد وقوع حوادث مختلف از جمله حریق، حادثه در کوه و تصادفات هستیم، از شهروندان خواست با رعایت مسائل ایمنی از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح

آموزش ایمنی به دانش آموزان کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.