استاندار خراسان رضوی؛

اغتشاشگران هدفشان شکست مردم و ملت ایران است

استاندار خراسان رضوی گفت: افرادی که این گونه به اغتشاش دست زدند، هدفشان شکست مردم و ملت ایران است که هوشیاری مردم این توطئه‌ها را خنثی کرد.

اغتشاشگران هدفشان شکست مردم و ملت ایران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علیرضا رشیدیان دیشب در گفت و گوی زنده تلویزیونی افزود: در چند روز اخیر سلسله حرکت‌هایی ابتدا با اعتراض به موضوعی به نام گرانی روی داد، اما با سوء استفاده دشمنان و آشوب گرانی که متصل به خارج کشور هستند، امنیت و آرامش مردم نشانه گرفته شد که هوشیاری مردم این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی گفت: افرادی که این گونه به اغتشاش دست زدند، هدفشان شکست مردم و ملت ایران است همان گونه که از ماه‌های گذشته گفته بودند؛ جنگ را به داخل ایران می‌بریم، اما مردم با هوشیاری و جدا کردن راه خود از اغتشاشگران، به آن‌ها اجازه ندادند این امر محقق شود و نشان دادند با وجود سرمایه گذاری سنگین دشمن، هوشیارتر از گذشته عمل می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ایران جزیره آرامش و امن در منطقه است و همین امر موجب حسادت بدخواهان و حسودان شدگفت: در اغتشاشات اخیر همین دشمنان، ناامنی در ایران را جشن گرفتند، اما خوشحالی افرادی مانند نتانیاهو، ترامپ و گروهک‌های درهم شکسته تروریستی که سابقه ۱۷ هزار ترور در ایران را دارند، اقدامی مضحک است.

رشیدیان با بیان اینکه هتک حرمت به پرچم ایران را اقدامی نا مناسب و وقیح دانست که احساسات ملی را برانگیخت افزود: بیش از ۲۵۰ هزار شهید در کشور داریم و در زمان تشییع هر شهید پرچم سه رنگ ایران بر پیکرش بوده است.


وی با تاکید بر این که همه اعتراضات باید در سایه امنیت مطرح شود، گفت: اعتراض برای حل یک معضل است، اما اغتشاش با هدف به هم ریختگی انجام می‌شود؛ مردم اگر احساس می‌کنند مشکلی وجود دارد با طرح آن می‌توانند مسئولان را در حل آن مساله یاری دهند.

 استاندار خراسان رضوی افزود: نظام جمهوری اسلامی بدون مردم معنا ندارد؛ در کار‌های اجرایی نارضایتی وجود دارد، زیرا فقط دیکته نانوشته است که غلط ندارد؛ اعتراض حق مردم است که صاحب اصلی نظام و کشور هستند و تفاوت نظام جمهوری اسلامی با طاغوت در این است که در این نظام مردم حق دارند سوال بپرسند و مدیران موظف به پاسخگویی هستند.

رشیدیان گفت: احزاب، رسانه ها، خانه احزاب در استان، ملاقات‌های عمومی مسئولان با مردم و ارتباط مردم و مسئولان از راه‌های بیان خواسته‌ها و پیگیری مسائل و مشکلات مردم است.

استاندار خراسان رضوی درباره اوضاع استان و شهر مقدس مشهد هم افزود: خوشبختانه اکنون آرامش و امنیت در همه سطح شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی برقرار است و مشکل امنیتی وجود ندارد.

رشیدیان با قدردانی از مردم فهیم و همیشه در صحنه برای حضور در راهپیمایی سالروز ۹ دی، از نیرو‌های امنیتی و انتظامی نیز که در نا آرامی‌ها خویشتن داری و با رافت برخورد کردند تشکر کرد، زیرا اگر دشمنان تا کنون نتوانسته اند اقدامی علیه نظام اسلامی از پیش ببرند به این علت است که پشتوانه مردم حامی ناجیان امنیت بوده است.

وی در ادامه جوش و خروش مردمی در خراسان رضوی در روز پنجشنبه ۱۴ دی را نماد همدلی و اتحاد مردم برای قدردانی از استقلال نظام اسلامی در سایه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: در این روز به طور قطع شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در صحنه خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای راپیمایی فردا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.