ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انفجار موتورخانه در یک مرکز درمانی خیابان ولیعصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از انفجار موتورخانه ساختمان در حال ساخت واقع در یک مرکز درمانی در خیابان ولیعصر(عج) خبر داد.

انفجار موتورخانه در یک مرکز درمانی خیابان ولیعصر(عج)سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت ١٥:٣٤ امروز(چهارشنبه) حادثه انفجار موتورخانه در یک مرکز درمانی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان ولدی به آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه نیرو‌های ٣ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، اما پس از رسیدن به محل حادثه مقرر شد ٢ ایستگاه این ماموریت را ترک کنند و نیرو‌های یک ایستگاه عملیات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اذعان کرد: پس از حضور به موقع آتش نشانان مشخص شد که محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت واقع در حیاط این مرکز درمانی بود که ناگهان مشعل موتورخانه این ساختمان در طبقه منفی یک که توسط کارگران در حال راه اندازی بود، منفجر می‌شود.

وی افزود: این انفجار منجر به آتش سوزی نشد و خوشبختانه حادثه مصدومی در بر نداشت و صرفا شیشه‌های ساختمان مجاور بر اثر انفجار شکسته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در پایان بیان کرد: عملیات آتش نشانان تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

انفجار یک موتورخانه در خیابان ولیعصر(عج) حادثه ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار